שוטרים שהגיעו לדירה בבת ים במהלך סוף השבוע מצאו נערה קטינה חבולה ואת בן זוגה המבוגר ממנה. לטענתו, הוא זה שניסה להימלט ממנה והוכה.
1 צפייה בגלריה
המחשה
המחשה
המחשה
(צילום: shutterstock)
צוות סיור של מרחב איילון הגיע לדירה בבת ים בה מתגוררת נערה כבת 17 וחצי בלבד עם בן זוגה המבוגר ממנה בחמש שנים. לאחר ששוחחו עם בני הזוג השוטרים הבחינו בסמני אלימות על הצעירה, השוטרים עצרו את הגבר ועיכבו את הקטינה בניסיון לדובב אותה.
קראו גם >>
במהלך חקירתו טען הגבר כי ביקש לסיים את מערכת היחסים עם בת זוגתו הקטינה ובתגובה היא החלה לעשות פרובוקציות, לשפוך עליו מיץ, חומרי ניקוי ואף השליכה את הטלפון הנייד שלו לאסלה.
לטענתו הוא ניסה לעזוב את הדירה אך הקטינה החביאה את המפתח ועל כן הוא ניסה לצאת מהחלון, אך בשלב זה היא אחזה בו בכח. הקטינה הכחישה את המיוחס לה וטענה כי היא הקורבן וכי היא סובלת מאלימות מצד בן זוגה וכי הוא זה שגרם לה את החבלות שעל גופה. עוד ציינה הקטינה כי גם היא הכתה את בן זוגה וגרמה לו לחבלות אך עשתה זאת מתוך הגנה עצמית.
סנגורו של החשוד ביקש מבית המשפט לשחרר אותו למעצר בית בטענה כי מדובר בטענות הדדיות ובשני צעירים שאינם יודעים לנהל מערכת יחסים ראויה. בית המשפט שחרר את הגבר למעצר בית הרחק מדירתם המשותפת והורה לו לא ליצור קשר עם בת זוגתו הקטינה עד לסיום ההליך המשפטי נגדו.
לכל העדכונים - חדשות בת ים