על רחבת המסדרים בסיום קורס קק"ץ הגנ"א, קורס קציני הגנה אווירית, תצעד היום (רביעי) גם סג"מ ו' בת ה-20 מבת ים. זה הרגע להכיר אותה.
2 צפייה בגלריה
סג"מ ו' מבת ים
סג"מ ו' מבת ים
סג"מ ו' מבת ים
(צילום: דובר צה"ל)
סג"ם ו' עלתה עם הוריה לארץ מרוסיה כשהייתה בת 6, ומתגוררת בבת ים. אמה עובדת בבית חולים איכילוב ואביה מהנדס באלביט. במשפחתה היא הבת האמצעית ויש לה אחות גדולה ואח קטן.
ו' למדה בבית הספר התיכון "דרכא" והרחיבה את מגמות ביולוגיה וכימיה. בזמנה הפנוי היא אוהבת לעשות ספורט, הייתה בנבחרת ישראל בהדיפת כדורי ברזל, ולבלות עם המשפחה והחברים.
היא התגייסה בנובמבר 2020, בסיום הטירונות שובצה כלוחמת בגדוד 66, המפעיל את פלטפורמת הנשק "קלע דוד" המפעיל מערכת טילים ישראלית וחדשנית המיירטת טילים לטווח בינוני ארוך. לאחר הטירונות, התחילה קורס מ"כים שבסופו הייתה סמל פלגה בגדוד, שכעת חלקם מסיימים איתה את ההשלמה החילית. בתחילת ההשלמה הוסבה ורוניקה לגדוד 138 המפעיל את פלטפורמת "יהלום" (פטריוט).

2 צפייה בגלריה
הקצינים החדשים
הקצינים החדשים
הקצינים החדשים
(צילום: דובר צה"ל)

קראו גם:

על ההחלטה לצאת לקורס קצונה היא מספרת: "תמיד רציתי שירות מפתח ומשמעותי, שבו אוכל להשפיע על החיילים ולתרום. אחרי תפקידי כמפקדת כיתה בגדוד הבנתי עד כמה אני רוצה להיות קצינה. כל יום אני קמה בתחושה שאני מגנה על המדינה. במהלך הקורס למדנו המון על איך להיות קצינים טובים ועל המקצוע". בהצלחה!