למרות המוגבלות שהיא מתמודדת איתה, נסטיה מולדבסקי (29) שנולדה עם שדרה שסועה (ספינה ביפידה), מוכיחה שהכל אפשרי. מדי בוקר היא מגיעה להתנדב במרפאת המאוחדת ברחוב יוספטל, ואין מי שלא אוהב אותה.
2 צפייה בגלריה
נסטיה ומנכ"ל מאוחדת
נסטיה ומנכ"ל מאוחדת
נסטיה ומנכ"ל מאוחדת
(צילום: דוברות מאוחדת)
מולדבסקי מתניידת בכיסא גלגלים בעקבות הפגם המולד ממנו היא סובלת. היא מתנדבת ומשמשת כמזכירה בדלפק, מבצעת זימוני תורים ותזכורות למבוטחים. מולדבסקי החלה להתנדב במרפאת מאוחדת לפני שלוש שנים במסגרת סטאז׳ מטעם מכללת גל, מכללה חברתית, בה עברה קורס מזכירות כללית.
במהלך הסטאז׳ הנהלת המרפאה והעובדים נכבשו בקסמיה, ובסיומו, שמחו מאוד כשהיא החליטה להישאר ולהמשיך להתנדב. בכל יום, היא מפנה מזמנה כדי להגיע אל המרפאה לתרום ולסייע.
מדי בוקר היא מגיעה למרפאה בתחבורה ציבורית, ובתקופת הקורונה אף הגיעה לסייע במרפאה ובמתחמי הבדיקות והחיסונים.
"כיף לי לעבוד בעבודה שאני אוהבת. האנשים נהדרים ומתייחסים אליי בכבוד, מבחינתי להמשיך שם לנצח", מספרת מולדבסקי ומוסיפה: "החלום שלי הוא להיות מזכירה רפואית, לאחר סיום בית הספר עשיתי שירות לאומי במשך שנתיים בו תפקדתי כעוזרת אחות ומזכירה רפואית. בגלל זה הלכתי ללמוד מזכירות. בזכות ההתנדבות במרפאה אני צוברת עוד ניסיון בתחום ונהנית לתרום לקהילה".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
חניתה, מנהלת המרפאה, ונסטיה המתנדבת
חניתה, מנהלת המרפאה, ונסטיה המתנדבת
חניתה, מנהלת המרפאה, ונסטיה המתנדבת
(צילום: דוברות מאוחדת)

גם במרפאה מעריכים מאוד את תרומתה העצומה של מולדבסקי. "נסטיה ידועה ברמת שירות גבוהה ויחסי אנוש מדהימים וכובשת את כל מי שמסביבה", מספרת מנהלת מרפאת מאוחדת יוספטל, חניתה קמראן. "מעולם היא לא נתנה למגבלה הרפואית להפריע לה. היא מבצעת זימונים למגוון בדיקות כמו מעקבים, עורכת תזכורת ושומרת על קשר רציף מול המבוטחים. ללא זפק זכינו במתנדבת מדהימה". במהלך החודש האחרון הגיע מנכ״ל מאוחדת עוזי ביתן, לביקור במרפאה, שם נפגש עם נסטיה ושמע על פעילותה המבורכת.