הרבה כבוד עשו בשבוע שעבר בעיריית בת ים ליהודית מנצור, יו"ר סניף האגודה למלחמה בסרטן בעיר. בערב יום העצמאות היא קיבלה את אות יקירת העיר במשרדו של ראש העירייה, צביקה ברוט, עבור "הישגים אישיים יוצאי דופן ותרומה משמעותית לעיר בת ים ולתושביה".
1 צפייה בגלריה
מנצור עם המתנדבות במעמד קבלת האות
מנצור עם המתנדבות במעמד קבלת האות
מנצור עם המתנדבות במעמד קבלת האות
(צילום פרטי)
מנצור, ילידת העיר בת ים, אם לתמיר ואלעד וסבתא לשני נכדים, החלה לנהל את סניף האגודה למלחמה בסרטן בבת ים לפני 26 שנים. בעלה המנוח, מנחם מנצור, ניהל את הסניף עד לשנת 1996 אז נפטר ממחלת הסרטן. יהודית, כפי שאפשר להבין, תפסה את מקומו לאחר מותו. "החלטתי שלמרות שסיים את חייו, אין סיבה שגם מפעל חייו ייפסק. בנוסף, אני חברה בחוג ידידי וולפסון, שותפה להקמת מועצת הנשים העירונית, והייתי חלק מצוות שניהל קבוצה של משפחות חד־הוריות בבת ים".
קראו גם:
לפני שלוש שנים וחצי, בעודה בשיא פעילותה, אובחנה כחולת סרטן השד, ואת הטיפולים עברה דווקא במחלקה שבה התנדבה במשך שנים רבות.
"עברתי את כל התהליך בבית חולים וולפסון במחלקה אונקולוגית לטיפול יום, אותה אנו בסניף 'מאמצים' כבר כמעט 20 שנה", היא אומרת, "ו'זכיתי' אף אני להיות חלק מהמטופלים במקום.
"זו הייתה הרגשה מוזרה, אני רגילה לבוא בכובע אחר, לחלק שי ולסייע ופתאום מצאתי את עצמי בכיסא המטופלת. אבל גם בזמן הטיפולים המשכתי להתנדב, נתתי הוראות למתנדבות, וניסיתי לסייע ככל האפשר. יום אחד אני בטיפול, למחרת הגעתי כמתנדבת ושבוע אחרי שוב הגעתי לטיפול".
לסיכום איחלה לעצמה מנצור עוד שנים רבות של עשייה ופעילות, "כל משפחתי עוסקת בהתנדבות. זה כנראה אצלנו בגנים", היא אומרת.
כל העדכונים - חדשות בת ים