"קוקורו", כלב בן חמש מסוג אקיטה, נעלם מעל פני האדמה לפני כחודש וחצי. מישל שושן ונכדתו עלמה בת התשע, יצאו אתו לטיול כמדי יום ליד שכונת הקראוונים בבת ים, אך הכלב, שנושא שבב, לא חזר איתם. המשפחה בטוחה שהוא נגנב, אך עדיין לא איבדה תקווה למצוא אותו, ואף מציעה פרס כספי למוצא הישר.
2 צפייה בגלריה
עלמה מחכה שקוקורו יחזור הביתה
עלמה מחכה שקוקורו יחזור הביתה
עלמה מחכה שקוקורו יחזור הביתה
(צילום: פרטי)
"הילדה בטראומה, היא חולמת שהוא יחזור". כך מספר מישל שושן, סבה של עלמה ותושב שכונת הקראוונים בעיר.
"זה קרה ב-18 באוקטובר", סיפר שושן. "הסתובבנו ליד הבית שלי, סמוך לתחנת הדלק סונול שליד שכונת הקרוונים, זה טיול שאני ועלמה נכדתי בת ה-9 עושים אתו כל הזמן, הוא הלך מאחורי התחנה לעשות את צרכיו, עניין של שניות, שרקתי לו והוא לא חזר. זה מאוד חריג כי הוא תמיד רץ אלינו, שרקתי שוב וכבר רצתי לכיוון, כשהגעתי ראיתי רכב נוסע משם. יש שם הרבה אתרי עבודה על רחוב נפחא, נכנסתי לשאול אם מישהו ראה משהו אבל לא היה שם אף אחד, כאילו האדמה בלעה אותו".

2 צפייה בגלריה
הכלב קוקורו. מי ראה אותו?
הכלב קוקורו. מי ראה אותו?
הכלב קוקורו. מי ראה אותו?
(צילום: פרטי)

קראו גם:

שושן הגיש תלונה במשטרה, כיוון שהמקום מלא במצלמות אבטחה הוא מקווה כי ימצא רמז לזהות הגנבים ובינתיים פועל גם באופן עצמאי: "פרסמתי בכל הארץ, אפילו הצעתי עשרת אלפים שקלים למי שיאתר אותו, העיקר למצוא אותו".
בבית ממתינה לקוקורו הילדה שכל כך אוהבת אותו. "כל יום כשאני חוזר הביתה, עלמה מסתכלת עליי בעיניים גדולות, רק רוצה לדעת אם יש חדש ואם מצאתי רמז. יש לה טראומה מכל העניין, היא ממש מתגעגעת עליו וחולמת שהוא יחזור", מספר סבה ומוסיף: "אני כל כך רוצה למצוא אותו עבורה ואם מישהו שומע על כלב שדומה לקוקורו או נתקל במודעת מכירה אני מבקש שיצרו עמי קשר".