קבוצת הכדורגל בית"ר בת ים-תל אביב עזבה בחודש יוני את האצטדיון בבת ים, וכעת החברה העירונית של בת ים דורשת מהקבוצה להחזיר לה ציוד שלטענתה נלקח ממנה ולהעביר לה את מפתחות המקום, כיוון שלטענתה בקבוצה החליפו בו את הצילינדר ללא רשות.
1 צפייה בגלריה
האצטדיון העירוני בת ים
האצטדיון העירוני בת ים
האצטדיון העירוני בת ים
(צילום: קובי קואנקס)
בקבוצה טוענים מנגד כי רק יצאו לפגרה וחוזרים החודש לפעילות.
באוגוסט 2019 נחתם הסכם חגיגי בין עיריית בת ים לקבוצת בית"ר תל אביב, שהוסיפה את בת ים לשמה, וזמן קצר לאחר מכן עיריית בת ים פרסמה הודעה רשמית כי האצטדיון העירוני יעבור לניהול הקבוצה, שתחכור אותו מהעירייה למשך חמש שנים ותשקיע בו מיליוני שקלים. אך לפי האותיות הקטנות, החוזה מחייב רק עד לסיום עונת המשחקים הנוכחית, והעירייה שמרה לעצמה את האפשרות להחליט האם להאריך אותו בארבע שנים נוספות.
עיכובים רבים גרמו לכך שלקבוצה לא באמת התאפשר להשתמש במקום, והיא נאלצה להוציא קרוב ל־400 אלף שקלים על משחקים ואימונים במקומות אחרים.
בסופו של דבר, מחלוקות בין הצדדים גרמו לכך שהחוזה הגיע לסיומו והשיפוצים במקום לא הסתיימו, אך בכך לא נגמרה הפרשה.
קראו גם:
לאחרונה הוציאה חברת "חוף בת ים ליזמות ופיתוח", החברה העירונית שבבעלות עיריית בת ים, מכתב התראה טרם נקיטת הליך משפטי נגד הקבוצה, בטענה כי מנהלה של הקבוצה עזב את האצטדיון באופן רשמי בתחילת חודש יוני וניתק את החשמל וקו הטלפון במקום, וכי הוא החליף את הצילינדרים בחדרי האיצטדיון ללא רשות, כפי שנדרש על פי החוזה. עוד נטען כי בחדרים יש ציוד רב של הקבוצה שעליה לפנותו מיידית וכי מכסחת דשא של החברה הועברה על ידי בעלי הקבוצה למגרש אחר והוא עושה בה שימוש, למרות שהיא לא שייכת לו.
יצוין, כי עיריית בת ים הצהירה שתפרסם לאצטדיון מכרז חדש.
מהקבוצה נמסר בתגובה: "במסגרת ההסכמות בין מועדון בית"ר והעירייה, טיפלה ונשאה בית"ר בכלל הוצאות מתחם האצטדיון בשנים האחרונות. בתום עונת המשחקים הקודמת, ב־1.6.2022 יצא המועדון לחופשה, ובמטרה שלא לשאת בהוצאות מיותרות החליטה בית"ר על סגירת המתחם והפסקת אספקת חשמל והתקשורת עד לחזרה לפעילות בתום חודש יולי ועד להחלטת העירייה על המשך דרך ניהול וטיפוח המתחם. נכון להיום, עם חזרתו של המתחם לפעילות, חזרה בית"ר לפעילות בו".
כל העדכונים - חדשות בת ים