בחודש האחרון, ומאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", הוחלט בעירייה בת ים להקל על תושבי העיר בכל הקשור לאכיפה וחנייה. בהנחייה רשמית הורה ראש העירייה צביקה ברוט: "הוריתי לפיקוח העירוני שלא לחלק דו”חות, למעט במקרים נדירים ומסכני חיים. כך יהיה גם בימים הבאים כל עוד מצב החירום בתוקף". כעת ההנחייה הזו השתנתה.
2 צפייה בגלריה
התבודדו ברכבם בלילה
התבודדו ברכבם בלילה
אל תחנו במקומות אסורים
(צילום המחשה: canva)
בחודש האחרון צומצם מתן הדו"חות בבת ים למינימום, וזאת במטרה לסייע לתושבים בתקופת מצב החירום. אך יש מי שניצל זאת לרעה. תושבים מדווחים על כלי רכב שחנו על המדרכה, תפסו חניות נכים, וצואת כלבים שלא נאספה חזרה להציף את הרחובות. כעת, בתום 30 יום, הוחלט להחזיר את האכיפה לבת ים, כפי שנעשה גם בערים השכנות.
ברוט: "עם תחילת המלחמה הנחיתי לצמצם למינימום את חלוקת הדוחות והאכיפה בעיר על מנת להקל על הציבור. אבקש לעדכן שבימים הקרובים, כפי שעשו גם בערים האחרות סביבנו, גם אצלנו האכיפה תחזור לשגרה ויש להקפיד על כך – במיוחד בכל הקשור לאיסוף גללי כלבים, חסימת מעברי חציה, חסימת מדרכות וחסימת חניות נכים".

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
דוח חנייה בבית החולים
דוח חנייה בבית החולים
הדוחות חוזרים לבת ים
(צילום: מתן דויטש)

חשוב לציין, שמשטרת ישראל מעולם לא הפסיקה לתת דו"חות גם במהלך החודש האחרון.נתוני החודש האחרון טרם פורסמו באופו רשמי, אך במהלך שנת 2022 נרשמו בעיר 327 דו"חות לרוכבי אופניים וקורקינטים, 13,881 דו"חות חניה (הסגת גבול, רכב חונה במקום אסור, חסימת כביש), וכן 5,628 דו"חות על מטרדי רעש לסוגיהם.
פורסם לראשונה: 09:14, 19.11.23