אירוע חמור התרחש לפני כשבועיים באמצע היום בסניף רמי לוי בבת ים. בגלל ויכוח סתמי, תושב ראשון לציון שלף סכין, דקר את אביו ופצע אותו קשות.
2 צפייה בגלריה
דקר את אביו בסכין באמצע רמי לוי
דקר את אביו בסכין באמצע רמי לוי
דקר את אביו בסכין באמצע רמי לוי
(צילום להמחשה בלבד: אלעד גרשגורן, canva)

בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד רונית חסון מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), הנאשם טבבה דריבסה (20) מראשון לציון, על רקע ויכוח סתמי שהתפתח בינו לבין אביו בחנות רמי לוי בבת ים בצהרי היום, שלף סכין שהחזיק בכיס מכנסיו בעלת להב של כ- 15 ס"מ, ודקר את אביו שתי דקירות בצווארו וגם דקירות נוספות בפלג גופו העליון.

קראו גם:

לפי כתב האישום, הצעיר ואביו קבעו להיפגש בחנות התקשורת של רמי לוי לצורך רכישת כרטיס "סים" לפלאפון של הבן. בחנות, התפתח ויכוח בין המשיב לאביו שטיבו אינו ידוע במדויק, ואז שלף הבן סכין ודקר את אביו.
לאחר הדקירות, נותר הבן באזור החנות ובזמן שכוחות הביטחון והרפואה נתנו מענה ראשוני לאביו, הוא יצא מחוץ לחנות, עישן סיגריה והמתין למשטרה עד מעצרו.

2 צפייה בגלריה
לא פחדו להגיע לחולון
לא פחדו להגיע לחולון
הבן נעצר
(צילום המחשה: canva)

אביו של פונה בית החולים לחדר הלם, נזקק לניתוח חירום בצווארו, היה מורדם ומונשם והוא עודנו מאושפז. נכון למועד הגשת כתב האישום לא ניתן לגבות הודעה ממנו מחמת מצבו הרפואי.
בתשאול שנערך לבן, הוא סיפר כי דקר את האב באמצעות סכין מטבח שהביא מהבית וסירב להסביר מדוע דקר את אביו. הסכין נמצאה בחנות מתחת לספסל עליו ישב עם אביו.
הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם דקר את אביו באמצע חנות הומת אדם, בצהרי היום, באמצעות סכין שנשא על גופו שלא כדין, באופן המבטא התנכרות קשה וחמורה מצדו לערך קדושת חיי האדם.