לבת ים יש ראש עירייה חדש-ישן. תוצאות האמת שזרמו הבוקר (רביעי 28.2.2024) בהדרגה ובאיטיות מהקלפיות בעיר מלמדות שצביקה ברוט נבחר לקדנציה נוספת עם כ-60 אחוז מקולות הבוחרים.
2 צפייה בגלריה
צביקה ברוט
צביקה ברוט
צביקה ברוט. ממשיך לקדנציה נוספת
(קובי קואנקס)

שלומי לחיאני, מי שהיה אחד מראשי העיר הכי פופולאריים בהיסטוריה של בת ים ורבים איימו שיאיים על הצלחתו של ברוט, נשמע הבוקר אופטימי כתמיד וציין שהוא כבר חושב קדימה לכיוון תפקידו כיו"ר אופוזיציה חזק וגם על בחירות 2028.
בתגובה ראשונה ל"מיינט בת ים" אמר:
״ 'אין רע יוצא מן השמים'. הציבור האמין לברוט כי אני מגיע לשדוד את הקופה הציבורית ודרכה את כיסו הפרטי ולכן יצא להצבעה בהמוניו! תודה ל 15.000 בוחריי יש לי חמש שנים להוכיח לציבור את יכולותיי ואתרום בכל דבר לבת ים! תודה רבה לשותפיי היקרים ובוחריי ננוח קצת ונתחיל את 2028".

2 צפייה בגלריה
שלומי לחיאני
שלומי לחיאני
שלומי לחיאני
(צילום: קובי קואנקס)

קראו גם:

לפי תוצאות האמת העדכניות מהבוקר (28.2) אך הרחוקות מלהיות סופיות: ברוט זכה ליותר מ-60 אחוז מהקולות, לחיאני עם יותר מ-30 אחוז, ואחריהם יוסי בכר וקטי פיאסצקי עם כ-3 אחוזים לכל אחד מהם. התוצאות הללו יתעדכנו במהלך הבוקר באתר משרד הפנים וגם אצלנו ב-"מיינט בת ים" .
יש לציין שאחוז הבחירות בבת ים היה השנה נמוך במיוחד ועמד על 32 מבעלי זכות ההצבעה בעיר, מתוך 130,660, מדובר בכ-41 אלף מצביעים בלבד שהכריעו את עתידה של בת ים בחמש השנים הקרובות.
ומה תמונת המצב הנוכחית (בוקר רביעי) במועצת העיר: נכון לעכשיו את עיקר הקולות קיבלה סיעתו של ברוט, אחריה "בת ים אחת" של אלי יריב ובמקום שלישי "בת ים בראש מורם" בראשות שלומי לחיאני.
פורסם לראשונה: 10:32, 28.02.24