פארק משחקים

לראשון לציון יש את הסופרלנד, לחולון יש את ימית 2000, אז למה לבת ים אין פארק שווה? עם כל הכבוד לגינות הציבוריות, זיכרונות ילדות אמיתיים נבנים בתור אינסופי למתקן שאתה בכלל מפחד לעלות עליו. בת ים אומנם קצרה בשטחים פנויים, אבל בצפון הארץ כבר מזמן העבירו את הפארקים למים והקימו מתקני משחק על הכנרת, פתרון מצוין גם עבורנו.
3 צפייה בגלריה
ייכלל במנוי. "ספארק המים ימית 2000"
ייכלל במנוי. "ספארק המים ימית 2000"
גם אנחנו רוצים. "ספארק המים ימית 2000"
( צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:

חניות

מצוקת חניה היא כבר מזמן לא בעיה רק של קו החוף. בכל העיר בת ים קשה למצוא חניה ופרויקטים של התחדשות עירונית לא באמת מצליחים לפתור את הבעיה. הקבלנים אומנם מחויבים לספק חניה, אבל כמעט כל משפחה מחזיקה שני כלי רכב ותוספת הדיירים ברחוב רק מגבירה את הלחץ.
בנוסף, החניות סביב חופי העיר לא מצליחות להכיל את העומס התעבורתי בשעות שיא, וזה בא לידי ביטוי ברחובות הסמוכים שמוצפים בכלי רכב. מדובר בבעיה שיש לה פתרונות יצירתיים בכל העולם: חניות רב קומתיות, שאטלים מחניונים מרוכזים ועוד, אבל נראה שבינתיים כולנו נמשיך לעשות עוד סיבוב בחיפוש אחר מקום חניה.
3 צפייה בגלריה
רחוב בלפור
רחוב בלפור
רחוב בלפור
(צילום: יריב כץ)
חיים סטודנטיאליים
בבת ים יש רק מכללה אחת וגם היא מציעה תואר של האוניברסיטה הפתוחה. מכללה או אוניברסיטה מקומית לא רק יגרמו לנהירה של צעירים לאחת מהערים המבוגרות בישראל, אלא גם ייצרו כאן חיים סטודנטיאליים תוססים. זה אומר מעונות סטודנטים, ברים מלאים באקדמאיים ואלפי מבקשי מלגות שרק מחפשים היכן להתנדב. נקווה שעד שנה הבאה העיר כבר תתהדר במוסד הלימודים ואולי אפילו נחגג את הפאנג'ויה הבאה בחוף הסלע.
3 צפייה בגלריה
מלגות לסטודנטים
מלגות לסטודנטים
מלגות לסטודנטים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
כל העדכונים - חדשות בת ים