כתב אישום הוגש נגד קשיש בן 83 מבת ים לאחר שדקר את בת זוגו בת ה-73 למוות במיטתה. עו"ד פולינה סורין שמייצגת את הקשיש: "נמצא במצב פיזי ונפשי קשה ביותר".
2 צפייה בגלריה
איים בסכין, דקירת סכין
איים בסכין, דקירת סכין
רצח את בת זוגו בדקירות
(צילום המחשה: shutterstock)

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרדית שיבאן פרקל מפרקליטות מחוז ת"א, בתאריך 21.2.24 לקראת חצות, דקר הנאשם את בת זוגו במיטתה מספר דקירות במקומות שונים, תוך שימוש בסכין בעלת להב של כ-13 ס"מ לפחות.
המנוחה ניסתה להתגונן, אולם הנאשם לא חדל ממעשיו, המשיך ודקר אותה. המנוחה הספיקה להתקשר לבנה ואמרה כי "אבא דקר אותי", והבן הזעיק את המשטרה.

קראו גם:

עם הגעת כוחות משטרה והצלה לדירה, בוצעו פעולות החייאה במנוחה עד שנקבע מותה במקום. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירת רצח.

2 צפייה בגלריה
קשיש יושב
קשיש יושב
הקשיש במצב פיזי ונפשי קשה
(צילום המחשה: shutterstock)

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כמו כן, הורתה הפרקליטות על בדיקתו המעמיקה של הנאשם ע"י הפסיכיאטר המחוזי במסגרת מעצרו לצורך בחינת מסוגלותו לעמוד לדין ובחינת כשירותו הנפשית בעת ביצוע המעשים.
ו"ד פולינה סורין שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הקשיש מסרה בתגובה: "מדובר בקשיש שנמצא במצב פיזי ונפשי קשה ביותר. כבר מתחילת החקירה הוא אושפז ואינו מתקשר עם הסביבה. אנו ממתינים לקבלת חוות הדעת הרפואית וחומרי החקירה כדי לשקול את משך צעדינו".