מי ראה את מארק פרץ? מאז יצא לחלץ את בתו מהמסיבה ברעים, שהפכה לאירוע תופת, נעלמו עקבותיו.
2 צפייה בגלריה
 מארק פרץ
 מארק פרץ
מארק פרץ
(צילום: באדיבות המשפחה)
כשהאזעקות טלטלו את הארץ קצת אחרי שש בבוקר בשבת האחרונה, הבין מארק פרץ שעליו לצאת לדרך ולהציל את בתו. בשעה שהרקטות החלו לעוף באוויר מכיוון רצועת עזה שהתה מאיה בפסטיבל המוזיקה נובה ליד רעים. זמן קצר לאחר מכן הגיעו המחבלים למקום ופתחו בטבח נורא.
פרץ נכנס לבדו לרכב ויצא למסע מסוכן למען בתו. בעודו בנסיעה הצליחה בתו, מאיה, לעדכן אותו שנמלטה מחוליית מחבלים. היא נמלטה וסיפרה לאביה שכיוון שמחבלים פלשו לבארי היא תנסה להגיע לרהט. תוך כדי הימלטות שלחה לו מיקומים, ועדכנה אותו היכן היא ומה מצבה לאחר שנפצעה ונחבלה במנוסה.

קראו גם:

בסופו של דבר צעדה מאיה לכיוון אופקים. בשעה 8:48 אביה הגיע לצומת מפלסים וזה היה הקשר האחרון של המשפחה איתו.
"הכניסו את השם שלי לרשימת חטופים אבל זה לא נכון", אומרת מאיה ל"מיינט ראשון" ומדגישה: "אבל אני צריכה שיחפשו וימצאו את אבא שלי, אנחנו מבקשים כל מידע".
על פי איכון הטלפון הנייד שלו, בשעה 10:20 פרץ היה בתחנת הדלק דור אלון שבין כפר עזה לקיבוץ סעד, הוא ככל הנראה ניסה להגיע לביתו, ובשעה 13:00 נעשה ניסיון לבצע שיחה מהטלפון שלו בקיבוץ אור הנר. אך הוא עצמו לא אותר.

2 צפייה בגלריה
 מארק פרץ
 מארק פרץ
מארק פרץ
(צילום: באדיבות המשפחה)

עכשיו פונה מאיה לעזרת הציבור, מתארת את אביה, ומבקשת שכל מי שראה אותו יעביר מידע למשפחה.
תיאורו: "הוא גבר גבוה, צבע עורו שחום, בעל שיער שחור ואפור, עיניים חומות ואף סולד. אבא לבש חולצה לבנה עם שרוולים קצרים בצבע כחול, ג'ינס בצבע כחול, כפכפים וענד צמיד זהב עם שמו ויש לו סימן באצבע כפי שניתן לראות בתמונה".
ראיתם את מארק בדרך? זיהיתם אותו בסרטונים? יש לכם מידע עליו? המשפחה מבקשת את עזרת הציבור באיתורו:
רעייתו נירית 0543055712
בנו גלעד 0543055713