שלושה דורות של מורות סוגרות מעגל היום באותו בית ספר שבו למדו ולימדו האחת את השנייה - מקיף רמות בבת ים.
מנהלת התיכון אביבה לנדמן בת ה־62 למדה ב'רמות' ולימים הפכה למחנכת של רויטל סאבג בת ה־45, שהיום מנהלת את החטיבה. בעבר הייתה סאבג המחנכת של מעיין כהן בת ה־26, שהיום מלמדת מתמטיקה במקיף.
גם לסאבג יש זיכרונות מיוחדים מלנדרמן. "כתלמידה מאוד אהבתי את בית הספר, הייתי גאה ללמוד בו ומבחינתי לחזור אליו כמורה זו גאווה גדולה. אהבתי מאוד ללמוד וגם את אביבה שהייתה המחנכת שלי ולימדה אותי ביולוגיה.
"סגירת המעגל המשמעותית הייתה לאחר שעבדנו יחד בצוות והראיתי לה את הקלסרים של שיעורי הביולוגיה ששמרתי מהתיכון", מספרת סאבג. "הקשר עם אביבה היה לי בהתחלה מוזר מאוד, בכל זאת היא הייתה המחנכת שלי ויש לי אליה המון כבוד והערכה. היום זו שגרה ודרך חיים, אנחנו עובדות מצוין יחד ואני מאוד נהנית מזה".
סבאג מספרת על הקשר עם הצלע השלישית בסיפור: "את מעיין הכרתי כתלמידה במשך שש שנים וגם חינכתי אותה בכיתות י' עד יב'. היא שייכת למחזור הראשון שחינכתי והייתי קשורה אליו מאוד. היום אני מרגישה סיפוק רב לעבוד עם מעיין ואביבה, מבחינתי זו גאווה אדירה שמעיין בחרה לעבוד בבית ספר שבו למדה. זו הבעת אמון גדולה".
כהן מגלה שמרגש אותה לעבוד לצד מוריה בעבר, "אני עובדת בבית הספר שתרם כל כך להתפתחות ולבגרות שלי באמצעות אותם מורים משמעותיים ואנשי חינוך דגולים שהיום רובם הפכו לקולגות שלי. זה מדהים, ממש כמו להכיר סלבס ברמה אישית.
בתקופתי לא ידענו הרבה על החיים האישיים של המורים, כיבדנו אותם ולא העזנו לחדור לפרטיותם. כעת, כמורה בחדר המורים אני מכירה אותם מקרוב, שומעת סיפורים פרטיים ומכירה אותם בפן האישי".
מנהלת המקיף, שרי דרור: "רמות הוא בית הספר המקיף הגדול ביותר בבת ים, העובדה שתלמידים בוחרים לחזור ולעבוד פה מעידה על האווירה המשפחתית, יחסי הקרבה, האהבה והלכידות. לי באופן אישי זה גורם להרגיש כמו סבתא רבא".