ביום שישי הקרוב יתקיים יום הבירה הבינלאומי, ורון בובליל מ-yachaz.co.il, יחד עם הבעלים של קבוצת רכבי האספנות OLD N' BOLD, יוסי "הלבן", החליטו לשתף פעולה עם גורמים נוספים במטרה לשמח חיילים בודדים בצורה יוצאת דופן. שני הבת-ימים הצטרפו לעמותת "העץ הבודד" שהוקמה במטרה להעניק לחיילים עורף משפחתי וחמימות מחבקת שחסרה להם, והתוצר הוא יום כיף שייצא לדרך בתאריך המיוחד.
1 צפייה בגלריה
צילום: OLD N' BOLD
צילום: OLD N' BOLD
צילום: OLD N' BOLD
בובליל סיפר ל-mynet בת ים שהם מתכננים להיפגש בשעה 09:00 בחניון הגדול מול קניון הזהב בראשון לציון, לאסוף את החיילים ולצאת בשיירה על גבי רכבי האספנות לכיוון תל חדיד, שם ימתינו אנשים נוספים ששיתפו פעולה על מנת לשמח את החיילים.
"להבדיל ממפגשי אספנות רגילים שבהם רק מסתכלים על הרכבים, הפעם הוחלט לאפשר לחיילים לצאת לנסיעה בשיירה שבה בין 50 ל-60 רכבים מכל הסוגים, במהלכה הם יוכלו ליהנות מהנסיעה ומההיכרות עם הנהגים. כשנגיע למקום, יחכה לנו הפנינג שכולו פינוקים".
מאחר שמדובר כאמור ביום הבירה הבינלאומי, עם ההגעה למקום יחכה למשתתפים שלומי, הבעלים של ה"אוטובירה", רכב אספנות פולקסוואגן טרנספורטר שנת 70', אשר עבר שיפוץ מקיף ויסודי וכיום ניתן למצוא בו מערכת מזיגה שמסוגלת למזוג 1200 כוסות בירה בשעה.
שלומי דאג שיותקנו מסביב לרכב מקומות ישיבה, וכאשר שמע על האירוע התנדב להגיע למען החיילים. בנוסף לבירות, הם יוכלו ליהנות גם מבשרים, פירות וממתקים, וממסיבה בהשתתפות דיג'י.
"רצינו לעשות משהו כדי לתת לחיילים הרגשה טובה, ואין ספק שזה יעשה לנו טוב על הנשמה לא פחות", אמר בובליל.
חיילים בודדים שמעוניינים להשתתף באירוע? אתם מוזמנים להתקשר ולהירשם כאן: 058-4709651