ליב אומצה על ידי משפחת קנרי בספטמבר האחרון, כשהייתה בת שנה וחצי. "היא כלבה מושלמת," סיפרה אריאלה בגעגוע ל-mynet בת ים. "הצלחנו ליהנות איתה ולתת לה בית עד אמצע אוקטובר, עד סוכות. אנחנו גרים בראשון לציון והחמים שלי גרים בבת-ים. יש להם ניסיון וגישה לכלבים, והכלבה שלנו הכירה אותם."
"רצינו לנסוע ללילה אחד, והבאנו אותה לבת-ים כדי שהם ישמרו עליה. לא הספקנו אפילו להגיע מבת-ים לנתניה כשקיבלנו כבר טלפון שהיא ברחה. היא הייתה כל כך עצובה כשהלכנו, שהם חשבו שהם יירדו איתה למטה וזה יעודד אותה. הייתה לה חרדת נטישה, והיא פשוט השתחררה מכל הרצועה. היא משכה לכיוון אחד והתנגדה, והתנתקה מהכל. היא ברחה בלי קולר, והיה עליו את מספר הטלפון שלנו והשם שלה. יש לה שבב כמובן עם הפרטים, אבל זה הכל."
החמים של אריאלה מתגוררים ברחוב פרלשטיין, והכלבה ברחה באזור של בית הספר 'ראשונים'. "היא ברחה לכיוון הבית שלהם, והם שמחו שהיא רצה לשם והתקרבו כדי להגיע אליהם אבל היא כנראה פחדה ועשתה ספרינט לכיוון בית ספר ראשונים וברחה כנראה לאורך רחוב דניאל."
המשפחה המשיכה להגיע לבת-ים במהלך חופש סוכות מדי יום, התקשרה לווטרינרים בעיר ואריאלה הסתובבה יחד עם הילדים כדי לשאול את כל בעלי הכלבים באזור ולנסות לדלות מידע נוסף. "פרסמנו בפייסבוק בקבוצות וגם בקידום ממומן בתשלום, אבל לא הגענו לשום פרט מידע." למרות כל הניסיונות, איש לא התקשר במהלך התקופה שחלפה.
כעת, המשפחה עדיין מקווה לקבל מידע חדש אודות הכלבה האהובה וגורלה, מתוך תקווה ששפר מזלה ושהיא נמצאת בתנאים טובים וזוכה לאהבה ולמסגרת תומכת בחודשים האחרונים.
אם אתם מזהים את ליב ויש לכם מידע לגביה, אתם מוזמנים לפנות אל אריאלה במספר: 050-8676587