1 צפייה בגלריה
הדמיה – פינוי בינוי "מבצע סיני"  קרדיט: כנען שנהב אדריכלים
הדמיה – פינוי בינוי "מבצע סיני"  קרדיט: כנען שנהב אדריכלים
הדמיה – פינוי בינוי "מבצע סיני" קרדיט: כנען שנהב אדריכלים
תוכנית הפינוי בינוי במתחם 'מבצע סיני' צעדה השבוע קדימה. הדיירים ובעלי הדירות ברחוב מבצע סיני 25-27 בבת ים החליטו כי חברת 'תדהר' תהיה היזם והמבצע לקידום פרויקט פינוי בינוי במתחם המגורים שלהם, שיכלול בסך הכל 134 יחידות דיור חדשות.
התכנית לפינוי בינוי במתחם היא פועל יוצא של שיתוף פעולה בין בעלי הדירות במתחם המיוצגים על ידי החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת 'חושן' ניהול פרויקטים לבין מינהל ההנדסה בעיריית בת ים.
זהו פרויקט נוסף בסדרת פרויקטים שמקדמת החברה לפיתוח והתחדשות עירונית ב"מודל החברתי", על פיו בעלי הדירות הם היוזמים של הליך פינוי בינוי במתחם מגוריהם. בעלי הדירות מקדמים תוכנית בנין עיר חדשה למתחם, ולאחר אישורה הם בוחרים יזם שיתקשר איתם בהסכם פינוי בינוי. כעת על פי הצפי תדהר, היזם שנבחר, תתחיל בגיבוש ההסכם המשפטי מול בעלי הדירות ולאחריו יחלו בהליך הוצאת היתרי בניה.
על התכנון האדריכלי מופקד אדריכל גיל שנהב, ממשרד כנען שנהב אדריכלים, בשיתוף עם במה אדריכלים והיועץ המשפטי של בעלי הדירות הינו עו"ד יריב בר-דיין.
עמי פליישר, סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת תדהר ציין: "אנו מודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו לנו כאשר בחרו בנו כיזם אשר יוביל את הפרויקט ונפעל במהירות לקידומו בכדי להצדיק את האמון שניתן בנו. חשיבותו של הפרויקט בכך שהוא ניתן למימוש מהיר בזכות העבודה שנעשתה על-ידי בעלי הדירות יחד עם החברה לפיתוח והתחדשות עירונית בקידום התב"ע ואישורה, עובדה המאפשרת לנו לפעול מיידית לקידום היתר הבניה, ותחילת הבניה בפועל בתוך זמן קצר יחסית".
במסגרת הפרויקט יהרסו שני בניינים בני-4 קומות הכוללים 32 דירות, ותחל בנייתם של כ- 134 יח"ד חדשות ב-2 בניינים בני 12 קומות בתמהיל מגוון אשר יכלול דירות 3,4,5 חדרים ודירות מיוחדות. בעלי הדירות הוותיקים ימסרו דירה ישנה בשטח של כ- 57 מ"ר ויקבלו במקומה דירה חדשה עם ממ"ד בתוספת מרפסת שמש וחניה תת קרקעית.
לדברי ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית: "אנו גאים במיוחד בדיירים של מבצע סיני אשר זכינו להוביל ליום היסטורי זה של בחירת היזם לביצוע הפרויקט. כעת הדברים נראים ממשיים ובקרוב יהרסו הבניינים הישנים, ובניית הפרויקט החדש תצא לדרך".