דיירי מגדל מגורים ברחוב אריק איינשטיין בבת ים תובעים את הקבלן שהקים את הבניין בטענה כי איחר במסירת הדירות. עוד הם טוענים, כי לא ניתן לחנות במכפילי החניה שהותקנו בבניין, וכי לא נבנה בו פיר אשפה כמצופה בבניין רב־קומות.
2 צפייה בגלריה
שקיות זבל מטפטפות במעלית. חדר האשפה בבניין
שקיות זבל מטפטפות במעלית. חדר האשפה בבניין
שקיות זבל מטפטפות במעלית. חדר האשפה בבניין
(צילום: מתוך סרטון)
12 דיירים המתגוררים בבניין, הממוקם ברחוב אריק איינשטיין 1 בעיר, הגישו לאחרונה את התביעה על סך מיליון שקלים וחצי נגד חברת הבנייה "בנימין זגדון בע"מ", בטענה כי מסרה להם את דירותיהם באיחור של חודשים ממועד המסירה שנקבע בהסכמים שעליהם חתמו. לטענתם, למרות האיחור במסירה, החברה לא פיצתה אותם, בניגוד להסכם, ולא שילמה להם דמי שכירות חלופיים.

צפו בתיעוד מחדר האשפה בבניין >>>

עוד הם טוענים, כי הם אינם יכולים לחנות את רכביהם במכפילי החניה שהוקמו בבניין, שכן הם מוגבלים לרכבים בגובה שבין 1.5 ל־1.75 מטרים, ולמשקל של שני טון כל אחד, ורכביהם אינם יכולים להיכנס אליהם.

קראו גם:

בנוסף הם טוענים באמצעות בא כוחם, עו"ד ארז אסרף, כי הקבלן לא הקים פיר אשפה כמתבקש בבניין בסדר גודל כשלהם, שבו 33 קומות ו־140 משפחות, זאת בניגוד לחוק, לפיו ברב־קומות שבו 60 יחידות דיור לפחות, יותקנו שתי מצנחות פסולת או מצנחת פסולת מתפצלת אחת, לצורך הפרדת פסולת. בגלל זה, כך הם טוענים, הם נאלצים לרדת במעליות עם זבל מטפטף.

2 צפייה בגלריה
עו"ד ארז אסרף
עו"ד ארז אסרף
עו"ד ארז אסרף
(צילום: ניר סלקמן)

טרם הוגש כתב הגנה. בא כוח חברת בנימין זגדון, עו"ד מנשה וחניש, מסר בתגובה: "מרשתי אינה מנהלת את ענייניה בתקשורת. מדובר בתביעה דמיונית והזויה. הטענות עומדות בניגוד גמור להוראות ההסכמים עליהם חתמו התובעים, לרבות, אך לא רק, בסוגיות החניה ופיר האשפה. מרשתי תגיב לבית המשפט על פי הוראות הדין ובטוחה שהתביעה תידחה תוך חיוב התובעים בהוצאות".