עוד מכה לתושבי שכונת רמת יוסף בבת ים. לאחר שסגרו במקום את סניף הדואר וסניף בנק לאומי, התושבים מגלים כעת כי גם סניף בנק הפועלים עומד להיסגר בקרוב. "השיקולים הם נטו כלכליים ובאים על חשבון האוכלוסייה המוחלשת שזקוקה לסיוע מאדם ולא ממסך דומם", מוחים התושבים.
1 צפייה בגלריה
(בנק הפועלים | צילום אילוסטרציה: קובי קואנקס)
על פי תושבי השכונה, סניף בנק הפועלים פועל במרכז רמת יוסף שנים רבות עוד מאז הקמת השכונה. לפני כשנה וחצי הסניף גם עבר מתיחת פנים ושופץ לרווחת הלקוחות. עם סגירתו ייאלצו תושבים המעוניינים בשירותי בנקאות לנסוע לקצה השני של העיר לסניפי הבנק הממוקמים בשכונת רמת הנשיא, המצבה או אפילו בחולון.
"זה ידוע שתושבי בת ים נמנים עם האוכלוסייה המבוגרת ביותר בארץ, לכן לא ברורה ההחלטה התמוהה לסגור סניף שבו תושבי האזור יכולים לקבל שירות מפקיד", משתף תושב השכונה ומוסיף: "הוריי אנשים קשישים. ההחלטה לסגור את הסניף היא פשוט התעלמות מהאוכלוסייה שאותה הם משרתים. כעת בשביל פעולה פשוטה מצפים מהם לנסוע לסניף אחר דווקא בתקופת הקורונה. הרי זה לא אפשרי מבחינתם וכך נגזלת מהם בין היתר עצמאותם".
תגובת בנק הפועלים: "במהלך חודש אוגוסט עתיד להתמזג סניף רמת יוסף בבת ים. לקוחות הסניף יוכלו להמשיך ולקבל שירות באחד משלושת סניפי הבנק הסמוכים (סניף בת ים, סניף רמת הנשיא או סניף חולון ויצמן) וכן לעשות שימוש בשני מכשירי בנקט שיישארו בשטח הסניף. אחת לשבועיים, החל מסוף אוגוסט, יוצב באזור סניף נייד שיספק לאוכלוסייה שירותים בנקאיים לרבות שירותי קופה. נזכיר כי לבנק הפועלים פריסת הסניפים הגדולה בישראל והוא מחזיק במספר המכשירים האוטומטיים הגבוה במערכת הבנקאית. הבנק ממשיך לעמוד לרשות לקוחותיו גם במוקד הטלפוני הייעודי שהוקם ללקוחותיו המבוגרים מעל גיל 70 ללא המתנה בטלפון 2403* וכן באתר ובאפליקציה".