בת ים הופכת למעצמת נדל"ן והתחדשות עירונית. שלושה מיזמי נדל"I חדשים יוצאים לדרך ובתוכנית אלפי דירות חדשות בעיר.
4 צפייה בגלריה
פרויקט דניאל בבת ים
פרויקט דניאל בבת ים
פרויקט דניאל בבת ים
(צילום הדמייה: עדי קרמר - סטודיוקה)
חברת "דרא" החלה לשווק את פרויקט דניאל 3 בבת ים, שהוא פרויקט תמ"א 38/2 וכולל הריסה ובנייה מחדש של שני בניינים. הפרויקט כולל 60 דירות חדשות שייבנו בשני בניינים בני 10 קומות + 2 קומות מרתפי חניה, כל זה במקום בניין ישן בן שתי קומות שכלל 16 יחידות דיור שכבר נהרס ופונה. יזמי הפרויקט הן החברות ויתקין פרי בבעלות עדי ויתקין ומיכל שטרן פרי, ו-MNG group בבעלות רן גבר ועופר מרקוביץ׳.
בפרויקט מוצעות למכירה דירות בתמהיל 3-4 חדרים, ופנטהאוזים בני 4-5 חדרים. דירות הפנטהאוז נהנות מנוף לעיר וקירבה לים .בפרויקט יהיה חניון תת קרקעי לרווחת הדיירים. דרא מדווחת כי מתוך 44 הדירות המוצעות למכירה, 17 דירות כבר נמכרו. דירת 3 חדרים נמכרת החל מ-2.295 מיליון שקל, דירת 4 חדרים נמכרת החל מ-2.55 מיליון שקל.
דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים חברת דרא: "לפרויקט התקבל זה מכבר היתר בניה, הדיירים הוותיקים כבר פונו והבניין הישן נהרס. הפרויקט מביא אתו בשורה חדשה לאחד מהרחובות הוותיקים והשקטים בבת ים ומהווה עוד נדבך בתהליך ההתחדשות שעוברת העיר. הקו האדום של הרכבת הקלה עובר בסמוך לפרויקט, ובמרחק נסיעה קצר ממנו נמצאים עורקי התחבורה הראשיים של המרכז. תמהיל הדירות מתאים לזוגות צעירים, למשפרי דיור, מצמצמי דיור ומשקיעים והוא תוכנן עם תשומת לב אדריכלית, וחשיבה מרבית על כל פרט בבניין ובסביבת המגורים".
פרויקט דניאל 3 ממוקם בצמידות לתחנות העצמאות ורוטשילד של הקו האדום של הרכבת הקלה. הפרויקט כולל גם לובאי כניסה מעוצבים, חניה תת קרקעית, גינון ופיתוח סביבתי בשטחים הציבוריים. על התכנון מופקד משרד בלומנטל דרסלר אדריכלים.

4 צפייה בגלריה
מתחם הדדי בבת ים
מתחם הדדי בבת ים
מתחם הדדי בבת ים
(צילום הדמייה: באדיבות אורון נדלן)

על מתחם נוסף אמונה חברת "אורון נדל"ן" שצפויה לבנות בבת ים כ – 1,100 יחידות דיור חדשות במספר מתחמים - ברח' הדדי ומשה סנה, רחוב חשמונאים ובכיכר המגינים
ברחוב הדדי בעיר (17-23), צפויה חברת אורון נדל"ן לפנות 96 יח"ד קיימות, ולבנות במקומן כ-310 יח"ד חדשות. ברח' משה סנה הסמוך, תהרוס החברה 56 יח"ד, ובמקומן ייבנו כ- 179 יח"ד חדשות.
סה"כ, צפויה אורון נדל"ן לבנות כ-500 יח"ד בשני הפרויקטים, המצטרפים לפרויקט נוסף של אורון נדל"ן בעיר- ברח' החשמונאים, שם צפויה החברה להקים 267 יח"ד חדשות, במסגרת תב"ע שתוקפה הוארך בשבועות האחרונים, ומאפשרת את הוצאתה לפועל של התכנית באופן מהיר.
בנוסף מקדמת החברה פרויקט נוסף במרכז העיר בת ים, ברחוב רוטשילד ובסמוך לכיכר המגינים וציר הרכבת הקלה. במתחם אמורה החברה לפנות 129 בעלי דירות קיימות ולבנות כ 357 יחידות חדשות. את הדיירים בפרויקט זה מלווה עו"ד שרית האושנר ממשרד נשיץ ברנדס ועו"ד רועי בר יוסף.

4 צפייה בגלריה
משה סנה 3 והציפורים 5
משה סנה 3 והציפורים 5
משה סנה 3 והציפורים 5
(צילום הדמייה: באדיבות אורון נדלן)

את הפרויקטים ברח' הדדי וברח' משה סנה בעיר, ילווה האדריכל משה מנו ואת הדיירים מלווים עוה"ד נורית כהן קצב ועו"ד רועי דהן - ממשרד עוה"ד KDC, ועו"ד אלעד אריאל ונעמה אריאל ממשרד עוה"ד נעמה ואלעד אריאל.
גל קסטל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באורון נדל"ן: "אורון נדל"ן מקדמת במקביל מספר מתחמי התחדשות עירונית בבת ים, ואנו נרגשים בכל פעם מחדש לפגוש את הדיירים הנפלאים בפרויקטים השונים, ולפעול יחד איתם להתחדשות וצמיחה באזור המגורים שלהם".

4 צפייה בגלריה
פארק הים - פרויקט אבי זיתוני
פארק הים - פרויקט אבי זיתוני
פארק הים - פרויקט אבי זיתוני
(הדמייה: 3division)

בשורה חדשה גם לשכונה החדשה: פארק הים בבת ים. חברת א. זיתוני קיבלה היתר בנייה להקמת המגדל השני בשכונת פארק הים החדשה בבת ים, ותחל בקרוב בעבודות בשטח. הבנייה של הבניין הראשון כבר בעיצומה.
שני המגדלים יתנשאו לגובה של 29 קומות ויכללו 113 יחידות דיור חדשות. המגדלים ימוקמו בראש שדרת המגדלים בשכונה אשר במרכזה פארק ירוק שישתרע עד חוף ימה של העיר, הם צופים לפארק וקרובים לחוף הים, ותמהיל הדירות כולל דירות 4-5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים.
אבי זיתוני, מנכ"ל חברת א.זיתוני: "אנו שמחים על קבלת היתר הבנייה וצפויים לעלות בקרוב על הקרקע. שני מגדלי המגורים יציבו סטנדרט מגורים גבוה עם הנוף הכי פתוח בשכונת פארק הים. השכונה תשנה את פניה של העיר בת ים, היא תוסיף ליוקרה של העיר ותעלה את קרנה בשנים הקרובות. אין לי ספק שרוכשי הדירות ייהנו מהשבחה נאה לנכס שלהם".

קראו גם:

שכונת 'פארק הים' החדשה תוכננה בצורת קשת כך ששדרת מגדלי המגורים תיבנה סביב פארק ירוק רחב ידיים שממנו תהיה גישה פתוחה ישירות לרצועת החוף. גם הנגישות לשכונה אופטימלית - היא מוקפת בכביש רחב המאפשר כניסה ויציאה נוחה לשאר השכונות בבת ים ולראשון לציון, היא במרחק נסיעה קצר מנתיבי איילון ומתחנת הרכבת משה דיין בראשון לציון או קוממיות בבת ים. גם הקו האדום של הרכבת הקלה אשר אמור להתחיל לפעול השנה, יאפשר גישה מהירה לשכונה ומחוצה לה.
יתרון נוסף של השכונה הנה הקרבה למתחם האלף במערב ראשון לציון, הנמצא היום בתהליכי פיתוח ובנייה, כמו גם קירבה למוקדי בילוי ופנאי כמו הסופרלנד ומתחם בתי קולנוע יס פלאנט.