לאחר ביטול אירוע גמר הכדורסל בהיכל הטוטו עיריית חולון נגד איגוד הכדורסל: "פגיעה חמורה בטוהר התהליך מבחינה מנהלית ומהווה ניסיון לגרום להפרת חוזה".

1 צפייה בגלריה
כדורסל
כדורסל
כדורסל
(צילום המחשה: shutterstock)

העיר חולון כבר נערכה בהתרגשות לאירוח אירועי החצי גמר והגמר הכדורסל בהיכל הטוטו. אפילו העובדה שהקבוצה המקומית והאהובה, הפועל חולון, הודחה ברבע גמר לא קלקלה את ההתרגשות לחובבי הספורט.
עם זאת, אין זה סוד שאיגוד הכדורסל רצה מלכתחילה לערוך את האירועים בארנה ירושלים ורק בגלל הצעת במחיר הגבוהה האפשרות ירדה מהפרק וכך גם פרסם האיגוד בהודעה רשמית על מיקום האירוע. אך כעת נראה כי הצדדים הגיעו להבנות, ככל הנראה לאחר התערבות של גורמים עירוניים החליטו בארנה להוזיל את ההצעה באופן משמעותי ועל כן פורסם כי האירועים יערכו בארנה ירושלים.
נציגי עיריית חולון לא אהבו את הפרסום, לאחר שלטענתם האיגוד כבר קיבל את הצעת המחיר של היכל הטוטו חולון וסיכם את העניין מול החברה לבילוי בידור חולון.
קראו גם:
כתוצאה מכך שיגרו העירייה והחברה מכתב בהול לאיגוד בו הם דורשות ממנו לשוב בו מההודעה שפורסמה "ההתנהלות לבחירת האולם אשר יארח את משחקי חצאי וגמר גביע המדינה אינה יכולה להתנהל, אם להשתמש בלשון עולם הספורט בדרך של 'שכונה'. הודעה סופית על קבלת הצעה היא אכן סופית. לא ניתן בכלל להעלות על הדעת כי הודעה סופית כזו תפורסם ואז ינהל האיגוד התדיינויות מחודשות 'מאחורי הקלעים' כדי להשיג הצעה טובה יותר. פעולות כאלה מהוות סטייה מהאופן בו על הגוף הדו-מהותי להתנהל ופגיעה חמורה בטוהר התהליך מבחינה מנהלית ומהווה ניסיון לגרום להפרת חוזה", לשון המכתב שבסופו מאיימות העירייה והחברה העירונית לנקוט הליכים משפטיים נגד האיגוד.
מאיגוד הכדורסל טרם נמסרה בתגובה.