חלום אמריקאי: חיים גוזלי מחלוצי ענף הג'יו ג'יטסו בישראל והראשון שהביא לארץ את ענף ה-MMA בשנת 1995, בדרך לקרב גדול בארצות הברית. אחרי שהתחרה מעל ל-20 שנה בכל העולם ואחרי שזכה באין ספור תארים בענף הלחימה הכוללים בין היתר - אלוף העולם ואירופה בגיו גיטסו. גוזלי, חולם על היעד הכי גדול לכבוש את ה'מדיסון סקוור גארדן' בניו יורק באירוע- 'בלאטור 180' של ארגון. 'בלאטור' למי שלא יודע - הינו הארגון השני הגדול בעולם לקרבות MMA בזירת כלב.
אחרי שהשיג הכל בארץ, דירוג של חגורה שחורה בג'יו ג'יטסו - ברזילאי דאן שלוש - הדרג הגבוהה בארץ. גוזלי יגשים את אחד החלומות הגדולים של כל ישראלי בתחום - הופעה על ה'במה הגדולה מכולן' בארצות הברית. באחד ההישגים הכי גדולים שישראלי יכול להגיע ולשאוף אליו בענף.
את חיים תפסנו בדיוק נוחת בארה"ב לקראת שלושה חודשי אימון אינטנסיביים במיוחד לקראת הקרב המסקרן
מי יאמן אותך לקראת הקרבות בארה"ב? "המאמן שלי הוא רנזו גרייסי ב-20 השנה האחרונות, אנחנו הולכים לעבור שלושה חודשים של עבודה קשה מהרגיל. אני הולך להתאמן כ-6-7 שעות ביום בכל סוגי האמנויות לחימה : ג'יו ג'יטסו, אגרוף,היאבקות, כושר, אגרוף תאילנדי ושילוב של הכל שזה ה-MMA".
יש התעניינות בקרב יהודי ארה"ב? "אני הולך לשווק את הקרב, עשרות שנים לא היה לוחם יהודי בגארדן, אני הולך לפרסם את הקרב בכל הקהילות היהודיות ואנסה להביא כמה שיותר קהל לאירוע".
את מי תפגוש בקרב? "כרגע אסור לי לדבר על זה, מדובר ביריב מפורסם. תהיה מסיבת עיתונאים בקרוב ובה יכריזו על הקרבות הרשמיים של האירוע".
מה המטרה הראשונה שלך בהגעה לארה"ב כלכך מוקדם? "יש לי להוריד שישה קילו ולהתאמן קשה. אני בדיאטה חזקה".
מתרגש? "תמיד. ולא רק בגלל הקרב אלה בגלל הדרך עד אליו".
חיים גוזלי ייצג את ישראל באירוע הגדול של בלאטור בניו יורק ב-23.6 בשידור חי בכל העולם. לארגון 'בלאטור' שנחשב לארגון המתחרה בארגון הפופולרי -UFC, יהיה אירוע נוסף בארץ בהמשך השנה.