בעוד קצת יותר מחודש זה יקרה, העיר בת-ים ועולם ה-MMA הישראלי, יעצור את נשימתו שחיים גוזלי ייצג את ישראל, לראשונה באדמת ארצות הברית באחד האירועים הגדולים של 'בלאטור' , שלמי שלא יודע - הינו הארגון השני הגדול בעולם לקרבות MMA.
גוזלי בן ה-44, מחזיק בדירוג של חגורה שחורה בגיו ג'יטסו - ברזילאי דאן שלוש - הדרג הגבוה בארץ. המתאבק יגשים את אחד החלומות הגדולים של כל ישראלי בתחום - הופעה על ה'במה הגדולה מכולן' בניו יורק, אולם 'הגארדן' המפורסם המכיל 20,000 צופים ובה התחרו עם השנים, כל כוכבי התרבות הגדולים בעולם הספורט- כגון מוחמד עלי, רוקי מרציאנו ומייק טייסון המיתולוגי.
1 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות חיים גוזלי
צילום: באדיבות חיים גוזלי
צילום: באדיבות חיים גוזלי
גוזלי הוותיק מתחרה מעל ל-20 שנה בכל העולם וזכה בעברו באינספור תארים בענף. בקרב בניו יורק גוזלי יפגוש את ראיין קטור שנחשב לאחד היריבים הקשים שיכל לקבל.
קטור נלחם בעברו גם בארגונים סטרייקפורס וב-UFC. המאזן שלו עומד על 10 ניצחונות אל מול 5 הפסדים בלבד. המתאבק שמתאמן בלאס ווגאס, ניצח בין היתר לא פחות משש פעמים בהכנעות והפסיד פעמיים בלבד בנוקאאוט. בקרבות חובבים, הפסיד פעם אחת בלבד בקריירה שלו.
גוזלי, ששוהה בניו יורק בחודשים האחרונים סיפר למיינט בארה"ב על ההכנות לקרב הגדול של חייו: "אני כבר חודש וחצי בני יורק ומתאמן אצל כמה מאמנים בכירים. האימונים נמשכים כ-6 שעות ביום. אני מנסה להכניס כמה שיותר ידע וכמה שיותר כושר. אני יודע שבסופו של יום, הכושר יהיה מה שיקבע את תוצאת הקרב. החיים בניו יורק לא קלים, באיחוד שאני גר פה לבד. הנסיעות ברכבות מתישות אותי. מאחר ואני מתאמן במספר שיטות -בגיו גיטסו, אגרוף, mma וכושר האימונים נמצאים במקומות שונים בניו יורק".
מזל שיש לצידי אנשים מדהימים דוגמת ג'קי סואד ויובל פרץ שמנהלים אותי ועומדים מאחוריי. וכמו כן את פרדי מכילסון שהוא גם הבעלים של ufc gym שעוזר לי בכל הדברים הרפואיים והספונסרים". מוסיף הלוחם. בתוך כך נודע שהכרטיסים לאירוע הגדול נחטפים, עד כה נמכרו למעלה מעשרת אלפים כרטיסים להיכל הגדול מכולם. גוזלי עצמו יהיה אורח כבוד של הקהילה היהודית במצעד יום העצמאות הישראלי שיתקיים ב-4 ליוני.