לוחם ה-MMA המקומי, חיים גוזלי ממשיך לעשות כבוד לעיר ברחבי הגלובוס וארה"ב.
בעוד שלושה שבועות זה יקרה, העיר בת-ים ועולם ה-MMA הישראלי, יעצור את נשימתו כשחיים גוזלי ייצג את ישראל ואת העיר, לראשונה באדמת ארצות הברית באחד האירועים הגדולים של 'בלאטור' , שלמי שלא יודע - הינו הארגון השני הגדול בעולם לקרבות MMA באולם 'הגארדן' המפורסם בתפוח הגדול.
בתחילת השבוע גוזלי היה אורח כבוד במצעד הישראלי בניו יורק יחד עם אלפי אנשים יהודים ישראלים שלא הפסיקו לנופף בדגלים ועודד את הצוות הישראלי.
הכוכב צעד, חתם וזרק את החולצה הרשמית של הקרב בבלאטור 180 למעריציו. חולצות של הכוכב נמכרות בניו יורק ושלטי חוצות מלווים את האירוע כבר חודש ימים.
גוזלי סיפר לנו אתמול על המצעד שהתקיים ועל ההכנות בלעדי למיינט: "כבוד גדול. לא יכולתי לחלום שאהיה לי את הזכות לצעוד בשדרה החמישית עם חולצות ושלטים שלי. האירוע מתקרב בצעדי ענק אני מאוד מקווה שכל הישראלים ויהודים שהיו במצעד יבואו לתמוך בי. לעלות לקרב עם קהל זה הרבה יותר מניע מאשר לעלות ללא תמיכה.
1 צפייה בגלריה
תמונות באדיבות חיים גוזלי
תמונות באדיבות חיים גוזלי
תמונות באדיבות חיים גוזלי
הבן שלי אביב הצטרך אלי השבוע לעזור לי בהכנות וגם להתאמן בעצמו לתחרות שיש לו ביולי בלאס וגאס 'אליפות אמריקאן נשיונל' בג'יו גיטסו. אני כבר כמעט מוכן לקרב עוד שבוע וחצי הגוף שלי יהיה בשיא שלו"