אחרי הכנה ממושכת רגע השיא מגיע: העיר בת-ים ועולם ה-MMA הישראלי, יעצור את נשימתו שחיים גוזלי ייצג את ישראל, לראשונה באדמת ארצות הברית באחד האירועים הגדולים של 'בלאטור' , שלמי שלא יודע - הינו הארגון השני הגדול בעולם לקרבות MMAA.
גוזלי בן ה-44, מחזיק בדירוג של חגורה שחורה בגיו ג'יטסו - ברזילאי דאן שלוש - הדרג הגבוה בארץ. המתאבק יגשים את אחד החלומות הגדולים של כל ישראלי בתחום - הופעה על ה'במה הגדולה מכולן' בניו יורק, אולם 'הגארדן' המפורסם המכיל 20,000 צופים ובה התחרו עם השנים, כל כוכבי התרבות הגדולים בעולם הספורט- כגון מוחמד עלי, רוקי מרציאנו ומייק טייסון המיתולוגי.
1 צפייה בגלריה
הכנות אחרונות גוזלי | צילום: ארכיון אישי
הכנות אחרונות גוזלי | צילום: ארכיון אישי
הכנות אחרונות גוזלי | צילום: ארכיון אישי
גוזלי הוותיק מתחרה מעל ל-20 שנה בכל העולם וזכה בעברו באינספור תארים בענף. בקרב בניו יורק גוזלי יפגוש את ראיין קטור שנחשב לאחד היריבים הקשים שיכל לקבל.
קטור נלחם בעברו גם בארגונים סטרייקפורס וב-UFC. המאזן שלו עומד על 10 ניצחונות אל מול 5 הפסדים בלבד. המתאבק שמתאמן בלאס ווגאס, ניצח בין היתר לא פחות משש פעמים בהכנעות והפסיד פעמיים בלבד בנוקאאוט. בקרבות חובבים, הפסיד פעם אחת בלבד בקריירה שלו.
גוזלי, ששוהה בניו יורק בחודשים האחרונים סיפר בלעדי למיינט מארה"ב על ההכנות לקרב הגדול של חייו בעוד ימים ספורים בלבד: "אני נכנס לכלוב בזירה הכי גדולה בעולם. הלחץ גובר, מצטרפים אלי ארינה, אישתי משה השותף שלי , אחי רועי, הבן עידו והמאמנים שלי - כלפו מסיקה ועידו פריינטה והחבר הלוחם הכי מקצועי שיצא מישראל, נועד להט שבא לעזור לי לעמוד במשקל ונתחיל לעבוד על הצד המנטלי לפני הקרב.
שבוע לחוץ בהרבה ראיונות צילומים מדיה. אני צריך להוריד 7 קילו עד יום שישי השקילה תתקיים ביום שישי שעה 9 בבוקר עד אז אני חייב לעמוד במשקל והשקילה לעיתונות וטלוויזיה תקיים בשישי ערב. ביום שבת הכלוב ייסגר אני והיריב שלי נעמוד אחד מול השני והטוב ינצח".