אחרי ההצלחה של האירוע הקודם בארץ, שהביא 8,000 אוהדים, ארגון ה-MMA הבכיר שב להיכל מנורה מבטחים, ויארח מחר (חמישי) את האירוע הגדול בארץ הקודש: בלאטור 188
בלאטור MMA- הארגון השני בגודלו בעולם בתחום אומנויות לחימה משולבות, זיהה את הפוטנציאל בזירה המקומית בישראל וכבר בשנה שעברה הביא לארץ את אירוע ה-MMA הבינלאומי.
שני הלוחמים הישראליים והמקומיים, נועד להט וחיים גוזלי, יתמודדו גם כן בקרבות בינלאומיים. הקרב האחרון של גוזלי (4:7) נערך לפני שלושה חודשים, כאשר התחרה במדיסון סקוור גארדן במסגרת בלאטור 180, שם הפסיד לראיין קוטור, בנו של רנדי האגדי. שני הלוחמים הישראליים ניצחו באירוע הקודם בתל אביב ולא ירצו לאכזב את האוהדים. למיינט נודע, כי כל הלוחמים הגיעו לארץ אבל עקב פציעתו של פבריציו פיט-בול הקרב המרכזי בוטל.פיטבול נפצע בברך ויצטרך לעבור ניתוח.העניין יצר היסטוריה בעולם הלחימה הישראלי. בעקבות כך, הקרב של נועד להט הפך להיות הקרב המרכזי.הלוחם האגדי חיים גוזלי , שובץ לקרב לפני המרכזי. בפעם הראשונה בהיסטוריה ששני הישראלים מגיעים לפסגה ומרכיבים את הקרבות המרכזיים באירוע.במתחם יצפו הפתעות נוספות: רויס גרייסי הלוחם שהכניס את ספורט ה-MMA לעולם והיה לאלוף. פידור הלוחם הרוסי שהפך לאגדה בכל העולם ויד ימינו של פוטין. רנזו גרייסי אגדת הספורט והמאמן של חיים גוזלי ב-20 שנה האחרונות.החבורה תתכנס מפגש עם מעריצים לתמונות וחתימות ביום האירוע .נכון לכתיבת שורות אלה, כרטיסים אחרונים נותרו לאירוע מחר בהיכל "יד אליהו/מנורה מבטחים" בתל אביב. 📷-מיינט מביאה לכם מידע על חלק מהספורטאים הבכירים של חולון - בת-ים שיקחו חלק באירוע הגדול: חיים גוזלי - בן 43.מתעסק בלחימה מגיל שש, היה בין הראשונים שהביאו את הג'יו ג'טסו הברזילאי לישראל. התחרה באליפויות בעולם וזכה בתארים משמעותיים: אלוף עולם בג'יו ג'טסו בארגון NAGA, בעל חגורה שחורה בג'יו ג'טסו דאן 3 (הדרגה הכי גבוהה בארץ תחת רנזו גרייסי). הישראלי היחיד שהתחרה באליפות העולם באבו דאבי לאחר שקיבל הזמנה אישית מהשייח אבו זידן. נועד להט - בן 32. בעל חגורה שחורה בג'יאו-ג'יטסו, השתתף בקרב הבכורה שלו כמקצוען בשנת 2008, אז החל רצף מרשים של שבעה ניצחונות. בשנה האחרונה החליט "ניאו" לבחון את כישוריו בזירת ה-UFC, שם זכה בשני ניצחונות נוספים, והעלה את מאזן הקרבות שלו כמקצוען ל-9-2. להט, שנולד באלפי מנשה שבשומרון, היה חייל צה"ל, לפני שפתח בקריירת ה-MMA הנוכחית שלו. הוא יילחם בקטגוריית משקל נוצה החזקה של בלאטור MMA.