בשבוע שעבר יצאו תשעה שחייני מגמת החינוך גופני של מקיף 'רמות' מכיתות ח׳ - יב׳ לאליפות החורף של ישראל יחד עם חבריהם מאגודת הפועל בת-ים.
במשך ארבעה ימי תחרות עמוסים הציגו השחיינים שיפור שיאים אישיים, זכייה במדליה, שבירת שיאיים ישראלים, השתתפות במשחי שליחים כחלק מחיזוק השייכות הקבוצתית ולא פחות חשוב - ליהנות מהתהליך בכלל ומהתחרות בפרט.
נבחרת בית הספר חזרה עם ההישגים הבאים: 8 מדליות (מתוך 19 אגודתיות) שהתחלקו ל-5 זהב, 1 כסף ו-2 ארד; ו-11 שיאי ישראל לגילאי 12-15 של שתי בנות: דריה גולובטי (ז׳2) ובקי פוזדנר (ח׳2).
ד"ר סמדר כהן, מנהלת מקיף 'רמות': "ההישגים הנפלאים של ענף השחייה הם בבואה של המעשה החינוכי המתרחש בבית ספר. אנו רואים את התהליך שעוברת נבחרת השחייה שלנו בפרספקטיבה רחבה יותר, מקרה בוחן שניתן להחיל אותו על תהליכים חינוכיים-ערכיים-לימודיים שמתרחשים אצלנו וניתן ללמוד ממנו, מקרה שמאפיין את בית ספרנו, וזאת כמובן מבלי להתעלם מהכישרון ומהיכולת הייחודית בהם התברכו השחיינים.
"אני רוצה להודות לצוות חינוך גופני ולרכז המגמה-מאיר לויה על הגישה החיובית והמקדמת בהובלתו. אין ספק שהתלמידים והצוות מציבים את המגמה כאחת המגמות החינוך הגופני המוצלחות בארץ. בחודש הבא יזנקו למים שחייניה הצעירים של המגמה לאליפות ישראל לצעירים (ז׳ בנות ז׳, ח׳ בנים) אני בטוחה שגם הם יחזרו עם הישגים דומים".