בשנת הלימודים הבאה מגמת החינוך גופני של מקיף שש שנתי רמות תלך ותתרחב וייתווספו עוד שני ענפים, בנוסף לכדורסל והשחייה הקיימים בבית הספר מזה 25 שנה. הפעם מדובר בכדורעף נשים וכדור עף חופים. מאמן השחייה ורכז הספורט מאיר לויה, הסביר: "כעיר הסמוכה לחוף הים זו בחירה מתבקשת ונכונה לצרכי תושבי העיר. כדור עף חופים הינו ענף אטרקטיבי וכבר בשבועות הקרובים נחשוף את הענף לכלל בתי הספר בעיר ע״י איגוד הכדורעף, שרואה את בית ספרנו כמתאים ביותר לקדם את הענף". שיתוף הפעולה בין תיכון "רמות" לאיגוד הכדורעף בישראל נתן בתחילת השבוע האחרון את יריית הפתיחה לקראת הקמת מועדון בית ספרי בכדורעף חופים.
צוות מאמני הנבחרות הלאומיות של איגוד הכדורעף וצוות "אתנה" (המועצה לקידום ספורט נשים) הפיקו יחד עם מורי החינוך הגופני בבית הספר יום חשיפה ל-400 תלמידי כיתות ז'-ח'.
התלמידים והתלמידות המצטיינים ייבחרו על ידי המאמנת הראשית צאלה מוהר, אלופת ישראל בכדורעף חופים, לסגל הנבחרת שתייצג את בית הספר בתחרויות לאומיות ובשאיפה גם לתחרויות בינלאומיות.
סמנכ"ל איגוד הכדורעף, אלעד סימון, חילק שבחים לבית הספר: " לא בכל יום אנו מגיעים לבית ספר כה חם ומחבק, כזה שרואה בספורט דרך חיים ושואף להצלחות ברמות הגבוהות ביותר. אנו באיגוד גאים להיות חלק מפתיחת מועדון זה ובטוחים שהוא יהיה למוביל דרך ברמה הלאומית".📷