אחרי שלושה סיבובים מתישים, הלוחם של העיר, חיים גוזלי הפסיד ליריבו חוזה קמפוס, הצעיר ממנו ב-20 שנה, במסגרת בלאטור 192 שנערך בלוס אנג'לס בסוף החודש שעבר. לא פחות מ-18 אלף איש צפו בקרב באירוע ששודר ב-149 מדינות בעולם.
גוזלי הגיע מעודד לקרב אחרי אירוע בלאטור שהתקיים בישראל לפני מספר חודשים והפך להצלחה מסחררת. לוחם ה-MMA הישראלי ניצח את ארסן פייטוביץ' האוקראיני בקרב הלפני מרכזי באירוע "בלאטור 188" לאחר פחות מדקה וקבע את שיא ההכנעה השני בהיסטוריה של הארגון.
למרות ההפסד לקמפוס, בכוונת גוזלי להמשיך להילחם בקרבות נוספים בעתיד. "היה לי קשה, חתכתי 11 קילו לקרב בשבוע שלפני וזה לקח לי את כל האנרגיה. לא הצלחתי להתאושש לקרב אבל נלחמתי במשך שלושה סיבובים נגד בחור צעיר ממני ב-20 שנה, והחזקתי את כל הסיבובים".
על המשך הקריירה אמר הלוחם: "לא לדאוג, זה לא הקרב האחרון שלי"
גוזלי בן ה-43, מתעסק בלחימה מגיל שש, היה בין הראשונים שהביאו את הג'יו ג'טסו הברזילאי לישראל, התחרה באליפויות בעולם וזכה בתארים משמעותיים: אלוף עולם בג'יו ג'טסו בארגון NAGA; בעל חגורה שחורה בג'יו ג'טסו דאן 3 (הדרגה הכי גבוהה בארץ תחת רנזו גרייסי); הישראלי היחיד שהתחרה באליפות העולם באבו דאבי לאחר שקיבל הזמנה אישית מהשייח אבו זידן.