אם תשאלו ותיקים ומבינים בליגות הנמוכות אין ספק שהפועל אבירי בת-ים בכדורגל עושה עונה מעל הציפיות בליגה ג' מחוז מרכז, מחוז ששנים נחשב לקשה במיוחד ממחוז תל אביב שם שיחקו הבת-ימים בשנים האחרונות.
1 צפייה בגלריה
חלפון. "אנחנו עושים עונה יפה" | צילום: יובל חן
חלפון. "אנחנו עושים עונה יפה" | צילום: יובל חן
חלפון. "אנחנו עושים עונה יפה" | צילום: יובל חן
בסוף השבוע האחרון התמודדה הקבוצה מול הפועל מצליח מהתחתית בחוץ במסגרת המחזור ה-16 בליגה. שערים של עדי שקרוקה וחן בר גד במחצית הראשונה העלו את האורחים ליתרון של 0-2.
מצליח לא נשברה וחזרה למשחק עם פתיחת המחצית השנייה משערים של יוסף אלוק ודניאל והאב. לקראת סיום המשחק היה זה שוב, עדי שקרוקה שהחזיר את היתרון לבת-ימים בדקה ה-89. אבל אז ממש בשניות הסיום, הצליחה מצליח להמם את בת-ים ולכפות שיווין דרמטי מרגליי יוגב חליוה, 3 דקות בתוך תוספת הזמן.
בעקבות התיקו הבת-ימים מדורגים במקום ה-5 בליגה, עם 30 נקודות - תשע בלבד מהמקום השני.
בזמן שמאמן הקבוצה, פליקס חלפון שהה בתאילנד בצילומי סדרת הריאליטי "גולסטאר" הקבוצה רשמה שני הפסדים וברציפות וכעת עם חזרת שחקן העבר אל הקווים, הקבוצה התאוששה עם שני משחקים ללא הפסד וארבע נקודות משני המשחקים האחרונים.
מאמן הפועל אבירי בת-ים, פליקס חלפון מסר למיינט: "כייף גדול לחזור, בזמן שהייתי בצילומים הפסדנו שני משחקים מכריעים מול הפועל לוד וגדרה. אלה היו שני משחקים שיכלו להדביק אותו לצמרת. התאוששנו, ממשיכים קדימה. אנחנו עושים עונה יפה".