חברת הנדל"ן "אזורים" מודיעה על חתימת הסכם עם רשת "עולם הממתקים" להשכרת שטחי מסחר בפרויקט "השבטים" בבת ים.
החנות שתשיק במתחם הרשת הארצית תשתרע על שטח של כ-80 מ"ר.
1 צפייה בגלריה
מתחם פרויקט השבטים בבת ים
מתחם פרויקט השבטים בבת ים
מתחם פרויקט השבטים בבת ים
( הדמיה: 3Dvision)
ההסכם בין עולם הממתקים לאזורים נחתם לטווח של 5חמש שנים והסניף צפוי להיפתח עם השקת המתחם המסחרי בשנת 2025. העסקה הנוכחית מצטרפת לעסקה שנחתמה על ידי "סופר ברקת", רשת סופרמרקטים שתפתח במקום סניף על שטח של כ-600 מטרים.
קראו גם:
פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב השבטים בבת ים הוא אחד מפרויקטי הדגל של חברת אזורים בשנים הקרובות. הפרויקט שוכן סמוך לקן האדום של הרכבת הקלה ולתחנת הרכבת הקלה שעתידה להיבנות ברחוב השבטים – שד' הקוממיות בבת ים.
הפרויקט, הנמצא בשלבי אישור מתקדמים, מוקם כחלק מתוכנית של התחדשות עירונית בשכונה שבה יפונו 144 דירות ויבנו כ-700 דירות חדשות בארבעה בניינים, אשר יכללו כ-35 קומות למגורים בכל בניין. בקומות התחתונות של המתחם יוקם שטח של כ-3,800 מ"ר למשרדים שישתרעו על פני ארבע קומות בשני מבנים שונים ושטח של כ-2,700 מ"ר בקומת הרחוב שכל ייעודו יהיה למסחר.
החברה צופה כי יהיו ביקושים גבוהים הן למגורים והן לחלק המסחרי של הפרויקט וזאת בשל הקרבה לתחנת הרכבת הקלה והקרבה היחסית של העיר בת ים לתל אביב.
דן מור, מנהל תחום הנדל"ן המניב באזורים: "אנו חווים בתקופה זו את הביקושים הגוברים לשטחי המסחר בפרויקט השבטים – הרכבת הקלה נראית כבר באופק, מתחם המגורים בשלבי תכנון מתקדמים. בעלי עסקים רבים מבינים שהמתחם (שמשלב נגישות, מגורים ותעסוקה, בד בבד עם סביבה חזקה דוגמת שכונת פארק הים שנמצאת מעבר לכביש) יהנה מתנועת קונים רבה".