שופינג, סידורים או בילוי עם הילדים וארוחה קלה במתחם המזון, מי מאיתנו לא מגיע לפחות פעם בכמה שבועות (אם לא הרבה יותר) לקניון בת ים? הקניון המרכזי של העיר כולל 140 חנויות, חדר כושר, סופרמרקט, איזור שעשועים לילדים, מתחם אוכל ואפילו שירותי שטיפת רכבים במפלס 5 של החניון, אבל מה עוד עומד להפתח? "מיינט בת ים" חושף לראשונה את כל הפרטים.
3 צפייה בגלריה
קניון בת ים
קניון בת ים
קניון בת ים. בקרוב הרבה מאוד חידושים
(צילום: אשטרום נכסים)

הבשורה הראשונה היא בתחום המזון. באמצע חודש אפריל יקום דוכן אוכל חדש ממש במרכז הקניון: Mr. Corn. מגיע לעיר. הרשת החלה את דרכה בארץ ב-2014 ומציעה מנות שונות ומיוחדות שמבוססות על גרעיני תירס. בשורה טובה למי שמחפש "פאסט פוד" קצת יותר בריא ומזין. אבל, מי שפחות בקטע של תירס, ישמח לגלות את שאר המנות בתפריט: תפוח אדמה מוקרם, אצבעות שניצל תירס, בטטה עם גבינת שמנת, מאק & צ'יז במרקם וטעם עשיר, תוספות, רטבים ועוד.

3 צפייה בגלריה
רשת Mr. Corn. לראשונה בבת ים
רשת Mr. Corn. לראשונה בבת ים
רשת Mr. Corn. לראשונה בבת ים
(צילום: יח"צ)

סיימתם לאכול? זה הזמן להתבשם. הבשורה הגדולה השנייה היא של רשת סופר פארם. הרשת שנמצאת זמן רב בשיפוץ, תחזור לקניון בת ים לקראת הקיץ – ענקית מתמיד. כל כך גדולה, שזה כנראה הסניף הגדול ביותר שלה בארץ. החנות המחודשת תכלול שתי קומות עם חנות גאלרי. תהיה לה כניסה מהרחוב - כמו היום, אבל בתוך החנות יהיו שני דרגנועים ומעלית, הישר לקומה העליונה. רציתם חנות בשמים ותמרוקים בסגנון ובגודל אירופה? קיבלתם.

קראו גם:

גם רשת "מחסני חשמל" עומדת להתחדש בקניון בת ים עם חנות דגל משלה. המיקום: בחזית הקניון, הכניסה תהיה משער הים. הרשת, שמכנה עצמה "הזולה והמשתלמת בישראל", מציעה כל מוצר חשמלי החל ממוצרים לבנים (מקררים, מדיחים, מכונות כביסה), דרך מוצרי חשמל (טלוויזיות, שואבי אבק, רדיאטורים) והמשך בחפצים שתמיד רצינו ולא ידענו שאנחנו צריכים כמו רחפנים, קורקינטים, שעונים חכמים, ובקניון בת ים, כך מבטיחים, תהיה החנות הגדולה ביותר באזור.

3 צפייה בגלריה
שופינג
שופינג
שופינג בקניון בת ים
(צילום המחשה: canva)

הדובדבן שבקצפת והאטרקציה הענקית של הקניון תיפתח לקראת הסתיו: הקולנוע חוזר לבת ים. רשת בתי הקולנוע מובילנד תחל לפעול בקניון, כולל בשישי ושבת. מדובר בקולנוע מסוג חדש, לא כמו זה שגדלנו עליו בקניון.
קבלו הצצה לקולנוע החדש בקניון בת ים:


מה יחכה לכם שם? הסרטים הכי חדשים, פופקורן מגניב במיוחד, אירועים ל-VIP וימי הולדת ועוד. האולמות אינטימיים, הספות צבעוניות, התנאים מפנקים והציוד הקולנועי המשוכלל ביותר שיש כיום. יש למה לחכות.