ספיר לינדר מבת ים (במקור מפתח תקוה), מגדירה את עצמה כ"טורפת את החיים". היא איבדה את אביה בתאונת דרכים כאשר הייתה בת 4, ונאלצה להתבגר במהירות.
היום, כשהיא כבר בת 29 ומאמנת כושר מוסמכת היא מסמנת לעצמה מטרות ומגשימה אותן אחת אחרי השנייה. המטרה הבאה: המנצחת בתחרות מיס ביקיני. "כזו אני קובעת לעצמי מטרה ולפני שהגעתי אליה אני כבר קובעת את המטרה השנייה, אין פה בכלל סימן שאלה, אני יודעת שאני אנצח", היא אומרת.
3 צפייה בגלריה
ספיר לינדר
ספיר לינדר
ספיר לינדר
(צילום: באדיבות המצולמת)
קראו גם:
"אבי נהרג בתאונת דרכים כאשר הייתי בת 4 וכנראה שהתקופה הזו עשתה את שלה כי אני הרבה יותר חדורת מוטיבציה לטרוף את החיים מאנשים אחרים שאני מכירה או כמו שאני תמיד אומרת, 'עם תירוצים לא מגיעים לתוצאות", אומרת לינדר השבוע כשהיא בעיצומן של ההכנות לקראת התחרות הגדולה, ומקווה שהקורונה לא תפריע בדרך.
אומנם היא גדלה בפתח תקווה אבל בשנים האחרונות היא מתגוררת בבת ים, אשר בעיניה היא אחת הערים היותר מעניינות בארץ: "מבחינתי בת ים יותר מגניבה אפילו מתל אביב, יש בה הכול מהכול ובימים שאין קורונה, בכלל לא צריך לצאת מהעיר, אפשר ללכת ברגל לים יש תמיד מקום פתוח לשבת בו עם החבר'ה אבל הכי חשוב הקמתי פה את העסק שלי".
3 צפייה בגלריה
ספיר לינדר
ספיר לינדר
ספיר לינדר
(צילום: סנטיאגו איסקוב)
כשהיא לא שואפת ומתחרה, היא מאמנת כושר אישית. "בימים כתיקונם יש לי מתאמנות שאני עוזרת להן להתמודד עם בולימיה, יש לי מתאמנת בת 82 שלא מפספסת מפגש וגם מתאמנת בת 9 שסובלת מעודף משקל ואני מלמדת אותה גם ספורט וגם אורח חיים בריא. המתאמנות שלי הולכות איתי שנים, דבר שהוא מאוד נדיר בנוף של מאמני הכושר, כי תמיד יש מתחרים. אבל אני מביאה איתי ערך מוסף שאין לאחרים".
3 צפייה בגלריה
ספיר לינדר
ספיר לינדר
ספיר לינדר
(צילום: באדיבות המצולמת)
במה את שונה?
"אני מאמנת לאורח חיים בריא ומנטורית. עוזרת למתאמנים שלי לא רק בכושר ותזונה אלא גם איך להכניס את כל זה ללו"ז היומי שלהם. בעיניי כשיש מישהו שמלווה אותך זה הופך להיות הרבה יותר פשוט וקל. בתקופה האחרונה, ימי הקורונה, את כל זה אני עושה באמצעים דיגיטליים"
בתקופה האחרונה היא כאמור מתאמנת לקראת התחרות הגדולה "מיס ביקיני" שצפויה להתקיים ב-15 לאוקטובר.
תחרות מיס ביקיני היא חלק מאליפות ישראל בפיתוח גוף באופן טבעי, של איגוד ה- WNBF בישראל. על פי תקנון התחרות, המתחרות מצופות למסת שריר ורמת חיטוב גבוהה מאוד, הן נשפטות לפי נתוני סימטריה והשרירים שלהן. כאשר השופטים בודקים למי מהתחרות יש את "החבילה המושלמת" של מסת שריר וחיטוב בקטגוריית הביקיני, וכל זאת בשמירה על פרופורציות.
איך מתאמנים לתחרות כזו?
"אני כבר כמה חודשים עובדת על מסת השריר שלי, המטרה היא לנפח את הגוף, זה כולל המון אוכל, המון שתייה והמון אימונים. המטרה היא להוריד אחוזי שומן בצורה קיצונית, דבר שעלול לגרום לי לאבד את הוסת שלי לתקופה הזו ולכן, אני מקווה להיות בקרוב אחרי זה".
למה את עושה את זה?
"קודם כל כווינרית בנשמה, כדי להוכיח לעצמי שאני יכולה. וגם כי, עכשיו עבורי זה הזמן הכי אופטימלי לעשות את זה, לפני האימהות, כיוון שאחר כך זה כמעט בלתי אפשרי ואף מסכן את הפוריות". אנחנו מחזיקים לה אצבעות.
לעדכונים נוספים - חדשות בת ים