אוריה מסיקה מבת ים, אמנם רק בת 16 אבל היא כבר עושה צעדים ראשונים בדרך להיות אחד השמות הכי חמים במוזיקה הים תיכונית. בקרוב היא תוציא סינגל ראשון - "איזה סרט".
1 צפייה בגלריה
אוריה מסיקה
אוריה מסיקה
אוריה מסיקה
(צילום: סרג'ו עבור סוכנות רוברטו)
קראו גם:
"מגיל קטן מאוד אהבתי לשיר וההורים דחפו אותי ללמוד פיתוח קול", מספרת הזמרת שעבדה בשנתיים האחרונות עם המפיק המוזיקלי החולוני, עדי לאון.
מתי נחשפו אליך לראשונה בתעשיה?
"לעדי והוריי יש חבר משותף ואמי ביקשה שהוא יפגוש אותי כדי להתרשם מהשירה שלי. המטרה היתה שהוא יחווה דעה, האם באמת יש לי עתיד מקצועי או שמא השירה שלי ממוצעת".
לאון התלהב מהזמרת הצעירה ולקח אותה תחת חסותו. "למדתי ממנו המון אבל הוצאנו בעיקר קאברים, והרגשתי שאני בשלב שאני רוצה להתפתח והגיע הזמן להוציא 'סינגל'".
באחרונה פנה אל מסיקה מייצג האמנים "רוברטו", בהצעה לקחת אותה תחת חסותו, והזמרת הצעירה והוריה החליטו ללכת על זה. עכשיו, עם ליווי מקצועי מהשורה הראשונה, צפויה מסיקה להוציא בשבועות הקרובים את סינגל הבכורה שלה.
ברמה האישית גם חווית "סרט" לא קטן בעקבות הרצון שלך לשיר.
"לצערי זה נכון, אנחנו משפחה שומרת מסורת אבל בעבר היינו יותר אדוקים, ולמדתי באולפנה. המורה בבית הספר לא אהבה את זה שאני שרה. לטעמה זאת לא היתה הדרך התורנית הנאותה. בעקבות זה גם חוויתי שיימינג בבית הספר בקרב החברות לכיתה והמורות".
נפגעת?
"ברור. הייתי מאוד אהודה בקרב המורים, תלמידה טובה ואהבתי את בית הספר, אבל אחרי שהמורה דיברה עלי רעות וניסתה למנוע מתלמידות אחרות להיות חברות שלי, כי אני מהווה השפעה רעה, התאכזבתי קשות ולבסוף החלפתי בית ספר".
והסביבה מפרגנת או גם מבקרת?
"כולם מאוד מפרגנים ותומכים, ההורים, המשפחה המורחבת, החברות ועכשיו גם במסגרת הבית ספרית החדשה שלי. אנחנו עדיין משפחה שומרת מסורת אבל פשוט הורדנו את הסממנים החיצוניים של הלבוש".
כעת מסיקה ממשיכה לסמן לעצמה מטרות, והבולטת שבהן היא שיתוף פעולה עם הזמרת נסרין קדרי. "היא מודל לחיקוי עבורי. יש לה קול מדהים והיא פשוט הצליחה בזכות העבודה הקשה שלה. אני מקווה שאני אמשיך בדרך שלי ובעזרת השם ביום מן הימים גם אגיע לשיר שיר ביחד איתה".