מה קורה השבוע בבת ים? כמדי שבוע אספנו עבורכם את מיטב האירועים לגדולים ולקטנים שאסור לכם לפספס.
5 צפייה בגלריה
חגיגת מים בגורדון
חגיגת מים בגורדון
חגיגת מים בגורדון
(צילום: עיריית בת ים)

ראשון, 16 ביוני


17:15 שעת סיפור: הגינה של סבתא, תרבוטק בת ים
הגינה של סבתא שולה וענת על הבמה (לגילי 6-3). עלות 15 שקל לילד מגיל שנה, מלווה יחיד מעל גיל 14 - כניסה ללא תשלום. בהרשמה חובה להזמין כרטיס גם למלווה החינמי (ללא עלות). מלווה נוסף מחוייב בכרטיס מלא.

קראו גם:

17:30 חגיגת מים בגורדון, ביל"ו 1, בת ים
חגיגת מים רטובה במיוחד בגורדון, ובמתחם: אוהל מים, מוזיקה קצבית, תחנות יצירה והפעלה, בועות סבון, ציורי פנים וקעקועים, הפתעה וקרטיב לכל כרטיס. דוכני מזון בתשלום. עלות: 15 שקל, ביום האירוע 20 שקל.

5 צפייה בגלריה
מה קשור. כנס משתחררים בבת ים
מה קשור. כנס משתחררים בבת ים
מה קשור. כנס משתחררים בבת ים
(צילום: יח"צ. עיריית בת ים)

20:15 שלישיית מה קשור כנס משתחררים, היכל התרבות בת ים
בתוכנית: 19:30 פתיחת דלתות - דוכני מוסדות לימוד, תוכניות עבור חיילים משוחררים, מועדון בהצדעה, מזון ועוד. 20:15 כניסה לאולם, ברכות, הופעה - שלישיית מה קשור.

יום שני, 17 ביוני


10:00 בין צלילים למילים: מחווה לתרצה אתר, יוספטל 98, בת ים
מסע במילים, צלילים, מנגינות ותמונות אל תחנות חייה של המשוררת תרצה אתר בשילוב מצגת ומוזיקה חיה הנחייה: דבורה רוטברג. קלידים: יוסי הרמן, שירה: רות דנון. כרטיס בודד - 30 שקל, כרטיס זוגי – 50 שקל.

5 צפייה בגלריה
שרה שמיר. מופע פרצופים
שרה שמיר. מופע פרצופים
שרה שמיר. מופע פרצופים
(צילום: יח"צ (היכל התרבות בת ים))

20:30 מופע פרצופים – שרה שמיר, היכל התרבות בת ים
במופע תפגשו את חייה של שרה שמיר - ואת חייכם, את האוטנטיות המתפרצת בשלל דמויות. הפרצופים המדויקים והדמויות הופכים את המופע לחוויה מצחיקה מלאת רגש והומור. כמו במגע של קסם צומח על הבמה דיאלוג בין שרה לקהל, היא שובה אותו בקסמה ובכשרונה. שרה שמיר במופע" פרצופים" מביאה דמויות מחייה המרתקים. בתשלום, טלפון: 03-5080031.

יום שלישי, 18 ביוני


20:30 מאלביס ועד סינטרה, היכל התרבות בת ים
הרצאה + מופע מוזיקלי. מרצה: יואל שתרוג. מסע נוסטלגי אל ימי התום של נעורינו בשירים העל זמניים של אלביס פרסלי, פרנק סינטרה, קוני פרנסיס, דין מרטין, תום ג'ונס, קליף ריצ'ארד, פול אנקה ועוד רבים. בתשלום, טלפון: 03-5080031.

5 צפייה בגלריה
מאלביס ועד סינטרה
מאלביס ועד סינטרה
מאלביס ועד סינטרה
(צילום: יח"צ. היכל התרבות בת ים)

יום רביעי, 19 ביוני


17:30 כראמל ותעלומת הילד ויש, היכל התרבות בת ים
קומדיית הרפתקאות מוזיקלית לילדים אנו שבים אל חתול הקסם האהוב כראמל, לעוד הרפתקה בטירת ג'רום כשהפעם מגיע לטירה האחיין של מילה, ילד בשם ויש. יחד איתו מסתבכים כראמל והילדים בתכנית הנקמה שרוקמת גברת בלום יחד עם ססיליה טולין ושותפה חדשה לפשע, אודיל, בתו של שודד הים הנורא. מתח ומסתורין, חברות חדשה ומרגשת, הומור, שירים וריקודים ועוד הרבה הפתעות. בתשלום, טלפון: 03-5080031.
19:30 סדנת כתיבה יוצרת, רהב 7, בת ים
בואו להתנסות בסדנת כתיבה יוצרת חד פעמית אשר תתן לכם.ן להתנסות בתרגילים אשר יעזרו לכם להביע ולהוציא מכם את הרגש . מנחה הסדנא הוא איתי אראלי - מנחה סדנאות כתיבה. ללא תשלום.

יום חמישי, 20 ביוני


17:15 מפגש הורים-ילדים ממוקד שפה לקהילה המונטסורית (גילאי 4-6), מקס נורדאו 19, בת ים
צוות הקהילה המונטסורית בשיתוף חטיבת קהילה בעיריית בת ים מזמינים למפגש הורים-ילדים קהילתי בנושא שפה! המפגש מיועד לילדים בגילאי 4-6. במפגש נתנסה בתרגילים מונטסוריים בנושא שפה, בהנחיית קרן פוליצקי - מלוות הורים וצוותי חינוך בשיטה המונטסורית ובתקשורת. ללא תשלום.

5 צפייה בגלריה
להקמת אומהגומה במופע הרומנטיקנים הגדולים
להקמת אומהגומה במופע הרומנטיקנים הגדולים
להקמת אומהגומה במופע הרומנטיקנים הגדולים
(צילום: יח"צ)

20:30 הרומנטיקנים הגדולים להקת אומהגומה, היכל התרבות בת ים
להקת אומהגומה תבצע את להיטי הענק האלמותיים של שלושת ענקי פופ של שנות השישים שמפולפלים במקורות אקזוטיים אוריינטליים. קליף ריצ'רד שנולד בהודו בעיר לנקו שבאוטר פראדש. פול אנקה שאמו לבנונית ואביו סורי. ניל סדקה ששמו המקורי, ניסו צדקה, שגדל עם אב טורקי. הביאו להיטי ענק עוד מסוף שנות החמישים, שנות השישים והשבעים כמו: Carol, Diana, My way, Destiny, Put your hand on my shoulder... ועדיין מהווים השראה ענקית ועד היום מופיעים בכל העולם!. בתשלום, טלפון: 03-5080031.

יום שישי, 21 ביוני


10:00 התחקיר העיתונאי - שישי אקטואלי, ספרית המדיטק חולון
מהאישה שהתלוננה נגד ראש העיר והביאה להדחתו ועד לדודה של התינוק האתיופי שנמסר לאימוץ. על סיכוני המקצוע וגם על נפלאותיו ועל הזכות האזרחית לבקר את מוסדות השלטון. מפגש בסדרה: שישי אקטואלי, מרצה: מירב בטיטו. 70 שקל. טלפון: 1800-20-29-30.


יום שבת, 22 ביוני


20:00 ריקודי עם, טיילת ליד מלון סאן
הרקדות וריקודי עם, בהנחיית הילה מנחם. הכניסה חופשית.