אירועי שבועות, סדנת קונדיטוריה, אפייה בקניון בת ים וזה לא הכל קבלו את מדריך בת ים שלכם לכל האירועים הכי מעניינים שקורים השבוע בעיר.
5 צפייה בגלריה
אמירם טובים מגיע לבת ים
אמירם טובים מגיע לבת ים
סדנת קונדיטוריה מיוחדת
(צילום: יח"צ)

יום ראשון, 09 ביוני


19:00 סדנת קונדיטוריה לנשים, מרכז קהילתי הבונים
ערב שבועות: סדנת קונדיטוריה לנשים: נתחיל מקינוח פירות יער ושוקולד לבן, נמשיך עם הכנת פחזניות ומילויים. כל משתתפת יוצאת עם 2 פחזניות קינוח פטל שוקולד לבן - סדנה שעה וחצי.

5 צפייה בגלריה
איתי אנגל מגיע לבת ים
איתי אנגל מגיע לבת ים
איתי אנגל מגיע לבת ים
(צילום: יח"צ, היכל התרבות עיריית בת ים)

20:15 הרצאות בצל המלחמה - איתי אנגל, אשכול פיס בת ים
הרצאה מיוחדת של איתי אנגל במסגרת סדרת ההרצאות בצל המלחמה. עיתונאי וכתב מערכת ׳עובדה׳, זוכה ׳פרס סוקולוב׳ – הפרס הגבוה ביותר לעיתונאות בישראל. ב-30 השנים האחרונות כיסה כמעט כל קונפליקט על פני כדור הארץ. בין היתר דיווח מסוריה, עירק, אפגניסטן, פקיסטן, קונגו ועוד. איתי הוא עיתונאי ישראלי המשתתף דרך קבע בצוות תוכנית התחקירים "עובדה" המשודרת בשידורי קשת ומרצה באוניברסיטה הפתוחה על סכסוכים בעולם. 20:15 - התכנסות 20:30 - שעת התחלה. עלות כרטיס: 30 שקל לתושבי בת ים | 50 שקל לתושבי חוץ | למשפחות משרתות: 15 שקל.

5 צפייה בגלריה
הפנינג שבועות בעופר
הפנינג שבועות בעופר
הפנינג שבועות בעופר
(צילום:עיריית בת ים)

יום שני, 10 ביוני


17:00 הפנינג שבועות, כותר פיס
מזמינים אתכם לפעילות קיץ משגעת. בתכנית: אוהל גשם, בועות סבון, הפעלה מוזיקלית, דוכני מזון. עלות למשתתף: 20 שקלים, הכרטיס כולל כניסה למתחם, פיצה ושתייה. יש להצטייד באקדחי מים, מגבת, בגדי החלפה והכי חשוב מצב רוח טוב. עלות ביום האירוע - 25 שקלים. מתאים לגילאי 3 ומעלה.
17:00 סדנת אפייה, קניון בת ים
סדנה להכנת מגדל פנקייק. הכניסה חופשית.

5 צפייה בגלריה
מרתון סטנדאפ בבת ים
מרתון סטנדאפ בבת ים
מרתון סטנדאפ בבת ים
(צילום: יח"צ)

יום שלישי, 11 ביוני


21:30 חוגגים שבועות, סטנדאפ פקטורי
חוגגים את חג שבועות בצחוק עם מרתון סטנדאפ מטורף בסטנד-אפ פקטורי. בין אמני הבית: אסף יצחקי, אורי חזקיה, יוסי גבני, מני עוזרי, מתן פרץ, עופר שכטר, ארז שלם, דודו ארז, טל ראשון, מרינה אקילוב, אסף מור-יוסף, בן בן-ברוך, עידן ניידיץ, יוחאי ספונדר, גיורא זינגר, עומר בורשטיין, ארז בירנבוים, מיכאל הנגבי , דניאל חן ועוד. בתשלום. טלפון: *6119.

קראו גם:

יום רביעי, 12 ביוני


21:00 אסף אבידן, היכל התרבות
אסף אבידן מסיים סיבוב הופעות בינלאומי מצליח של ה-Ichnology Tour שלו עם לא פחות מחמישים הופעות בבירות ובאולמות הגדולים באירופה וצפון אמריקה ויגיע ישר לישראל להופעה חגיגית. סיבוב ההופעות הנוכחי מציג את אסף סולו על הבמה, במופע מהפנט של איש אחד שרק אמנים יחידי סגולה עם כריזמה נדירה יכולים לבצע. כשהוא מוקף בצי של גיטרות, פסנתר כנף, מפוחית, כלי הקשה ולופרים אסף מכשף את הקהל ומלהטט בין כלים. הבמה מעוצבת ונוטפת סטייל והמופע כולל שירים אהובים מכל האלבומים של אסף בגרסאות מיוחדות שנוצרו במיוחד לטובתו. בתשלום.

יום חמישי, 13 ביוני


17:00 חוגגים שבועות, מתנ"ס בית צדיק
מוזמנים לחגוג את חג המים. בתכנית אוהל גשם, בועות סבון ומשחקי מים. יש להצטייד באקדחי מים, מגבת ובגשי החלפה. מיועד לגילאי גן עד כיתה ב' בלבד. הכניסה ללא עלות ברישום מראש בלבד.

5 צפייה בגלריה
אמירם טובים מגיע לבת ים
אמירם טובים מגיע לבת ים
אמירם טובים מגיע לבת ים
(צילום: יח"צ)

יום שישי, 14 ביוני


22:00 אמירם טובים - מופע סטנדאפ, תיאטרון חולון
אמירם טובים לוקח אתכם למסע מצחיק בזמן מתקופת הילדות ועד זוגיות מופע סטנדאפ שחובה להיות בו. בתשלום. טלפון: 03-5023001.

יום שבת, 15 ביוני


20:00 ריקודי עם, טיילת ליד מלון סאן
הרקדות וריקודי עם, בהנחיית הילה מנחם. הכניסה חופשית.