השבוע (5.2-10.2024) יתקיימו אירועים שונים ופעילויות בבת ים למבוגרים ולילדים. בתוכנית: הצגות ת תערוכה, "יומן מלחמה", סרט מיוחד בהקרנת טרום בכורה, ואפילו משחק פטאנק. המדריך המלא לכל מה שקורה השבוע בעיר ותרשמו לכם ביומן כדי שלא תפספסו.
7 צפייה בגלריה
ארגז התחפושות של סבא. בקניון בת ים
ארגז התחפושות של סבא. בקניון בת ים
ארגז התחפושות של סבא. בקניון בת ים
(צילום: קניון בת ים)

יום שני, 05 בפברואר, 2024


17:00 , הצגת ילדים חינם בקניון בת ים
פברואר של הצגות קסומות מחכה לכם בקניון בת ים בכל יום שני בשעה 17:00.
השבוע: ארגז התחפושות של סבא - רינת אוהבת מאוד את חג הפורים אך מתקשה להחליט באיזו תחפושת תבחר, לכן עלה בראשה רעיון נהדר: "בכל שעה אני אחליף תחפושת וככה אני אספיק לנסות את כל התחפושות" בשמונה בבוקר אני אהיה ליצנית, בתשע ורבע אהיה כבאית, בעשר וחצי אתחפש למלכה, באחת עשרה ורבע אעשה הפסקה, אחר-כך, בשתיים, אני אתחפש לצפרדע, בשלוש וחמישה לנסיך משגע, בארבע לקוסמת, בחמש לארנבת, בשש ובשבע לסבתא יוכבד בשמונה מקלחת ואחר-כך לישון ולמחרת על הבוקר אני אתחפש למוקיון... אוף! הפעלה צבעונית ושמחה באווירה בשילוב הילדים אשר עוזרים לשחקנית למצוא את התחפושת הטובה ביותר. הכניסה חופשית!
לוח ההצגות העתידיות:
12.2 חלת השבת של אפרת
19.2 פרח לב הזהב
26.2 שלומית והשוקולטה

7 צפייה בגלריה
אוצרות המוזיאון של בית ריבק בת ים
אוצרות המוזיאון של בית ריבק בת ים
אוצרות המוזיאון של בית ריבק בת ים
(צילום: מוזיאון בית ריבק)

יום שלישי, 06 בפברואר, 2024

סיור בבית המיוחד לעבודתו של האמן הרוסי-צרפתי המוערך יששכר ריבק. המוזיאון מכיל את האוסף הגדול ביותר מיצירותיו של האמן, ומאכלס גם את אוסף הקבע של מוזיאון מובי. המקום משמש גם לפעילויות החינוך והקהילה השונות של מובי. תשלום: בהתאם לפעילויות.
09:00 בית ריבק, שאול הדדי 6, בת ים


7 צפייה בגלריה
מה האיזור שלך?
מה האיזור שלך?
מה האיזור שלך?
(צילום מסך)

יום רביעי, 07 בפברואר, 2024


10:30 מה האיזור שלך, מתנ"ס עופר: מרכז קהילתי עופר ואפ +60 מזמין אתכם להרצאה מרתקת עם ניר גוטליב נומורולוג. בואו ללמוד כלים מעשים ליציאה מאזורי הנוחות המחשבתיים של עצמנו, בואו ליצור שינוי. עלות: 10 שקלים למשתתף.
בשעה 20:00 בהיכל התרבות: "מטפלות בעניינים" - טרום בכורה בקולנוע. כל מפגש ילווה בהרצאת מומחים המעשירה ומעמיקה את חוויית הצפייה (שם המרצה יפורסם בקרוב).

7 צפייה בגלריה
"מטפלות בעניינים" טרום בכורה בהיכל התרבות בת ים
"מטפלות בעניינים" טרום בכורה בהיכל התרבות בת ים
"מטפלות בעניינים" טרום בכורה בהיכל התרבות בת ים
(צילום מסך: היכל התרבות בת ים)

אנג'ל, צעירה מחוף השנהב, מצליחה להסתדר בחיים הודות לחוצפתה ולקסמה האישי. כדי להתחמק מחבורת בריונים, היא מתקבלת לעבודה כמטפלת של ארתור, ילד בן 8 מהשכונות היוקרתיות בפריז. אנג'ל מתוודעת לתנאי העבודה של המטפלות האחרות ולמצבן הרעוע ומחליטה לקחת את העניינים לידיה. תחת עינו המעריצה של ארתור ובעזרתו של אדואר, עורך דין צעיר שנשבה בקסמה, אנג'ל תילחם להביא צדק לחברותיה.
במאי: ז'וליאן רמבלדי. שחקנים: איי האידרה, אחמד סילה, לאה דרוקר. 105 דקות. צרפתית, תרגום לעברית ולאנגלית. שם באנגלית: The Nannies.
איפה? היכל התרבות בת-ים ע"ש יהושע שגיא. מחיר מיוחד למנויי ההיכל: לרכישה: 03-5080031

קראו גם:

יום חמישי, 08 בפברואר, 2024


17:00 הצגה: סבתא מינה מבנימינה, מרכז קהילתי הבונים
הצגה לכל המשפחה על פי ספרה של דתיה בן דור: "אִם אַתֶּם רוֹצִים לָדַעַת לָמָּה וּמַדּוּעַ סָבְתָא מִינָה נוֹסַעַת לְקִרְיַת גַּת כָּל הַשָּׁבוּעַ - אֲסַפֵּר לָכֶם עַל יוֹם אֶחָד לְדֻגְמָה. וְלֹא מְשַׁנֶּה אִם זֶה יוֹם רִאשׁוֹן אוֹ שֵׁנִי אוֹ שְׁלִישִׁי אוֹ רְבִיעִי אוֹ חֲמִישִׁי אוֹ שִׁשִּׁי, כִּי אֵצֶל סָבְתָא מִינָה מִבִּנְיָמִינָה כָּל הַיָּמִים דּוֹמִים, וְכָל יוֹם אֶצְלָהּ מַתְחִיל וְנִגְמַר בְּדִיּוּק אוֹתוֹ הַדָּבָר".
למי מתאים? מגיל שנתיים + ג'ימבורי. מחיר: כרטיס 25 שקל. רישום ותשלום דרך אתר העירייה בלבד. אין מכירת כרטיסים ביום האירוע.

7 צפייה בגלריה
סבתא מינה מבנימינה. מגיעה לבת ים
סבתא מינה מבנימינה. מגיעה לבת ים
סבתא מינה מבנימינה. מגיעה לבת ים
(צילום מסך)

יום שישי, 09 בפברואר, 2024


אירועי יום המשפחה בבת ים: חודש אירועי יום המשפחה יכלול מגוון רב של אירועים ופעילויות ברחבי העיר שיחולו לאורכו של חודש פברואר.
עד לסוף החודש תקיים העירייה בהובלת מחלקת קהילה, המתנסים העירוניים, מרכז הורות בעיר ובשיתוף גורמים עירוניים נוספים, אירועים ברחבי העיר עם מגוון הרצאות, סדנאות, מפגשי הורות בסלון, מופעי סטנדאפ, שעות סיפור ושלל פעילויות המותאמות להורים ולילדים ללא כל עלות או בעלות מסובסדת.
האירוע המרכזי בעיר לכבוד חודש המשפחה יהיה בסימן הצדעה והוקרה למשפחות המגויסים בעיר. ערב סטנדאפ מיוחד של רביטל ויטלזון שתגיע לדבר על זוגיות, ילדים, הריון, דיאטות וסליים להורים מיואשים. האירוע יתקיים ביום ב', 12.2.24 בהיכל התרבות בת-ים ב- 19:30. עלות כרטיס: 30 ₪. עלות כרטיס למשפחות המגויסות: 10 ש"ח בלבד.
לכל אירועי חודש המשפחה בבת-ים: לחצו כאן

09:00 יומן מלחמה, טרמינל עיצוב בת-ים
״בכדי שלא יגידו שזה לא היה, שזה בדמיון שלנו, שחלמנו ובכדיי שלא נשכח כולנו את כולם", כך אומרת האמנית מימי זיו על התערוכה החדשה שנפתחת השבוע בטרמינל העיצוב. ׳יומן מלחמה׳ היא סדרת ציורים שיצרה ועדיין יוצרת האמנית מימי זיו ביומנה הקטן בעקבות השבת השחורה. תערוכה שמתארת את מאורעות השבת הארורה ואת חיינו מאז אותו יום. אוצרת: אילנה כרמלי. הכניסה חופשית.

7 צפייה בגלריה
יומן מלחמה - טרמינל עיצוב בת ים
יומן מלחמה - טרמינל עיצוב בת ים
יומן מלחמה - טרמינל עיצוב בת ים
(צילום: טרמינל עיצוב)

יום שבת, 10 בפברואר, 2024


10:00 פטאנק, גן הי"א / חוף הריביירה / הגבעות 16, בת ים

7 צפייה בגלריה
פטאנק בבת ים
פטאנק בבת ים
פטאנק בבת ים
(צילום: עיריית בת ים)

פטאנק הוא משחק כדורת צרפתית תחרותי שמתאים גם כפעילות עממית וגם כתחרותית. המשחק משלב פעילות גופנית מתונה, יכולת חשיבה, טקטיקה, קואורדינציה וחיטוב. מטרת המשחק פשוטה: להטיל כדורי פלדה קרוב יותר לכדורון (קושנה) מכדורי היריב.
בעיר בת ים קיימת ליגת פטאנק המורכבת ממספר קבוצות של גברים ונשים בגילאי 60+ שהוכשרו כנאמני פטאנק, למדו לשחק ונהנים מהמשחק מדי יום. בעקבות הפעילות הקהילתית ההולכת וגדלה נבנו ברחבי העיר מגרשי פטאנק לרווחת האזרחים הוותיקים. וכיום ישנם מספר מוקדים בבת ים.