התוכנית הרשמית לכל אירועי הקיץ בעיר נערכת השנה בסימן אחדות ותקווה. קבלו את המדריך המלא וכל ההופעות, כולל מופע המזרקות המסורתי שחיכינו לו כל השנה וכמובן - פסטיבל אהבה על החוף!
4 צפייה בגלריה
מופע מזרקות מים
מופע מזרקות מים
מופע מזרקות מים בבת ים. אשתקד
(צילום: גיל טייכמן הפקות)

ראש העירייה, צביקה ברוט: "בתקופה המורכבת שכולנו חווים, חשוב גם לצאת להפוגה וביחד- להנות מקיץ של אחדות ותקווה. הבאנו לכם השנה את מיטב אומני ישראל שיגיעו כאן לבת ים, לצד מופע המזרקות הגדול במדינה, אירועים בגינות לכל המשפחה. בתקווה אמיתית לקיץ שקט, לחזרתם של החטופים וכוחות הביטון בריאים ושלמים".

אירועי הקיץ בבת ים 2024


חגיגות "חברים בכל מיני צבעים": פעילות קהילתית לקטנטנים לאורך כל הקיץ ברחבי העיר עליהם ניתן יהיה להתעדכן באתר העירוני, האירועים יכללו שעות סיפור, הצגות ופעילויות מוזיקליות ואירועים ייעודיים לציבור החרדי. במתחם יהיו מתנפחים, סדנאות יצירה, מתחם ביוטי, סדנאות יצירה, הקראת סיפורים, ספרייה ניידת, מתחם לגיל הרך.
האירועים לכל המשפחה ברובעים הכוללים מופעים מגוונים, הפעלות וסדנאות בין השעות 17:30-19:30:
14.8- גינת הלנה ראפ
21.8- גינת ברוור

קראו גם:

חוף הנוער: במהלך כל חודש יולי בימי שלישי ייערכו מסיבות ופינות פנאי בחוף הריבירייה: מתחמי ישיבה, סדנאות ותכנים מגוונים. כל ערב עמדת דיג'י, עמדות מזון והמון הפעלות שוות.
4 צפייה בגלריה
פסטיבל אהבה על החוף בבת ים
פסטיבל אהבה על החוף בבת ים
פסטיבל אהבה על החוף בבת ים אשתקד
(צילום: דוברות עיריית בת ים)

פסטיבל אהבה על החוף


האירוע המרכזי של הקיץ יתקיים בין התאריכים: 21-22.8. פסטיבל אהבה על החוף חוזר בגדול, בפעם השלישית ברציפות.
האומנים הכי גדולים בארץ מגיעים לחוף הריביירה בבת ים, בשיתופי פעולה ייחודים על נוף מדהים של חופיה היפים של העיר. ההופעות יחלו בשעה 19:00.

מי יופיע בפסטיבל אהבה על החוף?
21.8 – מופע ראשון- נסרין מארחת את אמיר דדון
מופע שני- ריטה רמי המופע המשותף
22.8 – מופע ראשון- אודיה מארחת את לירן דנינו
מופע שני- טונה
בנוסף במתחם ההופעות תהיינה עמדות דוכנים ופודטראקס, פינות ישיבה, רעש הגלים ובריזה מהים.

4 צפייה בגלריה
פסטיבל אהבה על החוף בבת ים
פסטיבל אהבה על החוף בבת ים
פסטיבל אהבה על החוף בבת ים
(צילום: דוברות עיריית בת ים)

מחיר מסובסד לתושבי בת-ים- 50 ש"ח - קישור לרכישת כרטיסים: לחצו כאן
מחיר מיוחד לתושבי בת ים משרתי המילואים- 30 ש"ח. ההטבה מוגבלת לזוג כרטיסים בלבד. הכרטיסים ימסרו בקופה ביום האירוע בכפוף להצגת אישור משרת מילואים פעיל בלבד! במידה ולא יוצג אישור לא ימסרו הכרטיסים.
על מנת לקבל את ההטבה יש להיכנס לקבוצת צו 8
מחיר כרטיס לתושבי חוץ- 100 ש"ח

מופע המזרקות של בת ים


המופע שהביא אלפי צופים בכל ערב לחופיה של בת ים חוזר גם השנה. החל מ-14.8 ובמהלך כל ערב (מלבד שישי) בין השעות 20:30 -22:30 יתקיים מופע מזרקות מים מתוך הים: מופע מרהיב לצפייה מקו המזח בטיילת בת-ים בכניסה חופשית. אל תפספסו!

אירועי ספורט קיץ


15/8 - תקיים עיריית בת-ים כבכל שנה אירוע מיוחד למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים באמפי פיס.
לאוכלוסיית הוותיקים מקיימת העירייה שלל אירועים בימי שני ורביעי בשעות הבוקר בשני מוקדים: מתחם הריבריירה (הגל שלי) ומדשאות כותר פיס ברחוב ז'בוטינסקי 3. בין הפעילויות: יוגה, עיצוב וחיטוב, פילאטיס ועוד. כל הפעילויות ללא עלות.

4 צפייה בגלריה
סטטיק
סטטיק
סטטיק מגיע לבת ים
(צילום: דנה קופל)

מוצ"ש בטיילת בת ים - פסטיבל סוף הקיץ


במהלך כל חודש אוגוסט, במוצאי השבת ייערכו בטיילת אירועי "מנהרת הזמן" עם מופעי רחוב, סדנאות לילדים, מוזיקה ופעילויות. האירועים יחלו ב-17.8 וההשבוע מחכה לכם אווירת שנות ה-60. לאורך כל טיילת בת ים (שדרות בן גוריון). יחכו לכם הפעלות הפתעות ומוזיקה באווירת התקופה.

פסטיבל סוף קיץ לנוער


סטטיק מגיע להופעה מיוחדת באמפי בת ים. מחירי הכרטיסים יהיו מסובסדים לתושבי בת ים.
מעיריית בת ים נמסר כי, "שינויים אורך הקיץ, פרטים נוספים ומדוייקים, פתיחת רכישות כרטיסים למופעים יעודכנו באתר העירוני ובעמודי הדיגיטל העירונים ומייחלת לקיץ שקט ולחזרתם של כל החטופים וכוחות הביטחון בשלום".
פורסם לראשונה: 12:07, 08.07.24