בשורה עצובה לכל מי שאוהב לבקר ולבלות באחד החופים הכי יפים של בת ים. המסעדה שפעלה בחוף הצפוני בשלוש השנים האחרונות סוגרת את שעריה. בשיחה עם "מיינט בת ים" מסביר הבעלים: "גרמו לזה שלא נהיה כאן יותר. בסוף הצדק ייצא לאור".
3 צפייה בגלריה
מסעדת החוף הצפוני בימיה הטובים
מסעדת החוף הצפוני בימיה הטובים
מסעדת החוף הצפוני בימיה הטובים
(צילום: חיים ליטף)

אל תחפשו אותה יותר, מסעדת "החוף הצפוני סי פאלאס" בבת ים נסגרת החל ממחר (חמישי 25.7.24) לצמיתות. הסגירה הסופית הגיעה לאחר שלפני כשלושה שבועות (11.7) הודיעה המשטרה כי סגרה בצו מנהלי את המסעדה.
במשטרה הסבירו כי המסעדה פעלה ללא רישיון עסק, "ואף יותר מכך, אינו הגיש בקשה לקבלת רישיון עסק. למרות הצו המנהלי והעדר רישיון עסק, הבעלים פתח בשנית את העסק, בעקבות כך בקרי רישוי עסקים של משטרת בת ים סגרו את העסק בצו ביהמ"ש וגורמי העירייה אטמו את המקום".

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
המסעדה בחוף בת ים נסגרה ונאטמה
המסעדה בחוף בת ים נסגרה ונאטמה
המסעדה בחוף בת ים נסגרה ונאטמה
(צילום: דוברות המשטרה)

בשיחה עם "מיינט בת ים" הסביר חיים ליטף, אחד מן השותפים והבעלים של המסעדה: "אני אתחיל מהסוף. זה הגיע גם אלינו, ובעצם לכל תושבי בת ים והסביבה בהודעה של צער רב וכאב – אנו סוגרים. כל זאת לאחר תקופה לא פשוטה בכלל, שבה רצינו, האמנו, נלחמנו ובעיקר ניסינו בכל דרך אפשרית להחזיק את הראש מעל המים".
מה בעצם קרה? זה בגלל המצב הכלכלי?
"זה לא המצב הכלכלי, כמו שזה הרשויות שעשו את שלהם. הם רצו שנשיג רישיון עסק, ניסינו הכל – וזה לא הותיר לנו ברירה. זה לא אדם אחד או רשות אחת, כל הגורמים הם שגרמו לזה שלא נהיה כאן יותר. בסוף הצדק ייצא לאור".
נפרדים מהמסעדה האהובה בחוף הסי פאלאס:
מסעדת החוף הצפוני. נסגרה לצמיתות
(צילום: חיים ליטף)

הבעלים מוסיף וטוען שאין אמת בטענת המשטרה על העסקת שב"חים, ואומר: "זה לא נכון הסיפור. אנו כבר שם שלוש שנים, ולא היו בעיות כאלה".
רגע לפני הסוף, ליטף מבקש לשלוח מסר לכל הלקוחות הוותיקים והאהובים: "אני רוצה להגיד לכל מי שהגיע אלינו, שבשבילכם זה היה בית, חלקכם גדלתם כאן, רובכם הרגשתם בבית, חשוב לנו לומר לכם תודה. תודה מכל הלב לכל הלקוחות שתמיד פרגנו, עקבו, שיתפו נהנו מכל רגע איתנו על החוף - מכל צוות הסי פאלאס, ובעיקר אמרו אינספור מילים טובות ויפות שמילאו לנו את הלב. אנו נתחיל פרק חדש בחיים, זה הזמן לומר לכם תודה ענקית לכל מי שפרגן לנו אוהב אתכם".

3 צפייה בגלריה
מסעדת החוף הצפוני בימיה הטובים
מסעדת החוף הצפוני בימיה הטובים
מסעדת החוף הצפוני בימיה הטובים
(צילום: חיים ליטף)

תושבים רבים בבת ים נדהמו לשמוע על הסגירה, ביניהם יוני עזרא (מי שהיה בעבר בעלת מסעדת "הסטלה ביץ' בטיילת שנסגרה אף היא. ש.ש) שאמר: "במקום שיהיה מקום מסודר ומאורגן, עוד הומלסים ועוד נרקומנים יהיו בחוף. מי שסגר את המקום הם רשעים בני עוולה".
תושבים אחרים הגיבו בעצב וכתבו ברשתות החברתיות: "חבל, החוף הכי ביתי, שמח ונקי. ככה אזכור אותו", מבקרת נוספת כתבה: "החוף הזה היה עבורי יותר מחוף. אני גרה בראשון ובאה לחוף הזה כל שבת בוקר - הפכנו למשפחה. יש את הפרלמנטים הקבועים, יחסי חברות נוצרו. אנשים מברכים אחד את השני לשלום מתוך כוונה אמיתית, חולקים כיבוד וכבוד, כולם מכירים את כולם, פינוקים. חיים ליטף – אני יודעת מקרוב כמה רצית, עשית והשקעת כדי להפוך את החוף הזה למשהו אחר... אז תדע שהצלחת, וכשאלוהים סוגר דלת אחת – אלפי דלתות אחרות נפתחות. היה לי, ולחברותיי לעונג".