המתאגרף הבת ימי חיים גוזלי פתח השבוע במחאה, שהוא מקווה שתהפוך לוויראלית, נגד הראפר המצליח קנייה ווסט. "אני רוצה להראות ולומר לך מה אנחנו הישראלים חושבים עליך", אמר גוזלי בסרטון שהעלה, ובו הוא קורע כפכפים של המותג היוקרתי YEEZY, שבבעלות קנייה ווסט.
1 צפייה בגלריה
המתאגרף חיים גוזלי במחאה נגד קנייה ווסט
המתאגרף חיים גוזלי במחאה נגד קנייה ווסט
המתאגרף חיים גוזלי במחאה נגד קנייה ווסט
(צילום: פרטי)
בשבועות האחרונים עובר הראפר המצליח והאקסצנטרי, קנייה ווסט, ימים מורכבים. זאת לאחר שהתבטא נגד היהודים, וטען שהם משתלטים על העולם. אמירות שעוררו כעס בעולם, והובילו לכך שמותגי ענק כמו "בלסיאגה" ו"אדידס" הודיעו כי יפסיקו לעבוד עמו.
גם ידוענים בינלאומיים יצאו נגדו. ביניהם בני משפחת קארדשיאן, שעד לא מזמן היה הראפר חלק ממשפחתם (היה נשוי לקים, כמובן), ואפילו סלבס שידועים בדעות פרו פלסטיניות כמו האחיות ג'יג'י ובלה חדיד, גינו את האמירות שלו.
לכל אלה הצטרף השבוע גם כוכב מקומי ישראלי. המתאגרף ולוחם ה-MMA הבת ימי, חיים גוזלי, שמתחרה בכל העולם וידוע בהישגיו ברמה הבינלאומית. גוזלי פרסם סרטון מחאה, בו הוא קורע בסכין ומשחית כפכפים של YEEZY – המותג של ווסט.
למרות שמדובר בנעל בשווי אלפי שקלים, גוזלי לא היסס לקרוע אותה, ואף כתב פוסט אותו הפנה לווסט ובו כתב: "שמי חיים גוזלי ואני יהודי גאה. רציתי לומר ולהראות לך מה אנחנו העם היהודי הישראלי חושבים עלייך! אתה סתם ליצן (בפוסט העלה גוזלי תמונת ליצן).
צפו במחאת הכפכפים של גוזלי >>>
חיים גוזלי נגד קנייה ווסט
(צילום: פרטי)

קראו גם:

המחאה של גוזלי נגד המותג היוקרתי של קנייה ווסט, ממשיכה טרנד "מחאות השחתה" שהחל לאחרונה בעולם. בין השאר העלו דוגמניות רבות ברוסיה סרטונים בהן הן נראות גוזרות תיקי שאנל בשווי עשרות אלפי שקלים, לאחר שהחברה הודיעה כי תסגור את החנויות שלה ברוסיה בגלל הפלישה לאוקראינה. פעולת מחאה נוספת שעלתה לכותרות היא השלכת מיץ עגבניות על יצירת האמנות "חמניות" של ואן גוך בגלריה הלאומית של לונדון, זאת מצד פעילות סביבה שמחו על משבר האקלים העולמי. יתכן וכעת יוביל גוזלי את הפרק הטרנדי הבא: השחתת כפכפים.