"חשבתי הרבה מאוד האם לשתף את ההודעה הזאת גם כאן אתכם העוקבים שלי, והגעתי להחלטה שכן, והיה לי התלבטות גדולה האם לשנות אותה ו/או לעדן אותה, אבל בחרתי שלא לשנות מילה ולהשאיר אותה כמו שהיא במקור".
2 צפייה בגלריה
דניס צ'רקוב
דניס צ'רקוב
דניס צ'רקוב. "התלבטתי הרבה"
(צילום: עמוד הפייסבוק של צרקוב)
כך כתב ביממה האחרונה בעמוד הפומבי שלו ברשתות החברתיות היוטיובר, דניס צ'רקוב מבת ים, והתייחס בדבריו לאושיית הרשת ויוצא תוכנית הריאליטי "הישרדות", סמיון גרפמן, אף הוא מבת ים.
בהמשך פירט צ'רקוב והסביר שאת הפוסט הארוך הוא כותב ומפרסם באופן פומבי: "כי מגיע לכם לדעת, כי אתם כבר שנים לא רואים אותנו ביחד, ולא יודעים מה הוא עשה לי".
בהמשך פירט אירועים שונים שלדבריו התרחשו במשך שנים רבות בינו לבין גרפמן. בין השאר טען שניסה לשים לו רגליים, וניסה לפגוע בו.

2 צפייה בגלריה
סמיון גרפמן
סמיון גרפמן
סמיון גרפמן. "עצוב לי בשבילו"
(צילום: טל שחר)

קראו גם:

לטענת צ'רקוב, גרפמן אף ניסה ליצור סכסוכים בינו לבין ארוסתו וגם בינו לבין מישל טרוני, חברו. במלל הארוך שכתב הוא תיאר אירועים שונים שקרו לדבריו במהלך השנים, ובהם למרות שהגן וסייע לגרפמן, היחס לא היה הדדי.
באחד המשפטים הנוגעים ללב במניפסט שלו הוא ציין: "הייתי שם בשבילך בהכל ואתה רק פגעת בי שוב ושוב". זאת בנוסף לגידופים רבים ואמירות שלא נחזור עליהן כאן. את הדברים הוא סיים בהבטחה לגולשים לחשוף בקרוב את כל האמת.
על כל הדברים הללו הגיב סמיון גרפמן לתקשורת ואמר: "כנראה עובר עליו משהו ועצוב לי בשבילו".