דורין דותן פרקש הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה לפרק הסוער הערב (א') בו סהר כהן וספיר קשתי, בני בריתה הקודמים הטיחו בה האשמות קשות במשימת הפרס כי היא "דורסת אנשים" ו"לא כדאי לכרות איתה ברית".
3 צפייה בגלריה
סהר כהן ודורין דותן
סהר כהן ודורין דותן
סהר כהן ודורין דותן
(צילום מסך, רשת 13)

"אני אהיה נורא שקוף, אני מבין שדורין ערבבה אותי", אמר סהר במשימת הפרס מול כל משתתפי התכנית, "אני מבין שדורין ערבבה לא רק אותי אלא הרבה מחברי השבט. אני רוצה להזהיר אתכם אני ממליץ לכם להדיח אותה בהדחה הקרובה. ולהימנע מהדבר הזה כמה שיותר מהר. אני מסתכל עליכם בצורה נורא ישירה. ואגב גם החזקים ביניכם בתוך הברית אני מציע לכם רגע לשאול את עצמם האם המקום שלכם בטוח. ואני חשוב שטניה יכולה לאשש את זה בפסגת החלטות".
דורין הסבירה את הדברים שנאמרו לטניה בפסגת ההחלטות: "אני אמרתי שאני לא הבנתי את הבחירה שלכם בניר". סהר הוסיף : "אני פה במשחק עלייך לא סומך, ואני אומר לך את זה בצורה חד משמעית שאף אדם מהשבט הזה לא יעשה איתך עוד ברית בהמשך, ואני עומד מאחורי זה".

קראו גם:

בהמשך הסבירה דורין על הצמדים שהיו בין בני הברית שהיו בשבט – סהר וספיר ודורין ונבו, לאחר שנבו הדיח את עצמו, ספיר וסהר רצו לוודא שדורין איתם בברית השלישייה, ובמידה ותהיה הדחה מאיה היא תהיה זו שתודח. הדברים הסעירו את ספיר קשתי, סהר כהן ומאיה קיי.

3 צפייה בגלריה
ספיר קשתי
ספיר קשתי
ספיר קשתי. "אני בתדהמה מוחלטת"
(צילום: מיכה לובטון)

ספיר שהיתה בסערת רגשות אמרה בתגובה לדבריה: "אני בתדהמה ממה שקורה פה. אחד הדברים שהיה הכי קשה. שהיא אמרה שהיא לא בקשר עם 'האקס' [הכוונה לשבט בייביאן ממנו עברה]. אני לקחתי את זה באופן קשה. לפני ואחרי הכל ראיתי את דורין כחברה שלי. בכיתי יומיים על עזיבתה הבנתי שלא היה לי על מה לבכות. אני בתדהמה מוחלטת וכנראה שהיא באה לשחק, אבל גם לדרוס בדרך וזה לא הקטע שלי".
בסויום המשימה התנצל סהר ואמר: "לא היתה לי כוונה לפגוע. אמרתי את הדברים בצורה ישירה, כנראה מידי. ואני מודה ומתנצל".

דורין: "לא האמנתי שאני נמצאת בסיטואציה כל כך אלימה"

"האמת שכואבת לי הבטן מלראות את הפרומו הזה", כתבה דורין בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה, "ברגע הזה נחצו כל גבולות המשחק מבחינתי. לא האמנתי שאני נמצאת בסיטואציה כל כך אלימה (ואני מאוד מקווה שיראו לכם את כל מה שהיה) מעולם לא דיברו אליי ככה ומעולם לא נפגעתי בצורה כזאת. וכן, יש לי צלקת בלב עד יום.

3 צפייה בגלריה
הפוסט של דורין לפני עליית הפרק
הפוסט של דורין לפני עליית הפרק
הפוסט של דורין לפני עליית הפרק
(צילום מסך, מתוך האינטסגרם)

"זה לא 'רגע' במשחק\תכנית טלוויזיה. זאת היתה אלימות מילולית מכוונת ובין אישית שאני לא מאחלת לאף אחד – גבר\אישה, ילד\ילדה לעבור".
דורין כתבה פוסט נוסף לאחר שידור התכנית בחשבון האינסטגרם שלה: "צפיתי עכשיו בפרק וזה החזיר אותי לרגע הזה. פגעו בי באופן שלא פגעו בי בחיים שלי. אני באמת אומרת שמה שראיתם בפרק הזה היה קמצוץ לעומת מה שקרה שם באמת. אבל אין מה לעשות, עריכה. הושפלתי. קראו לעשות עליי חרם. צרחו עליי, ביזו אותי והלבינו את פניי לעיניי כל.
"שניה אחרי שעמדתי חזקה כמו לביאה ושמרתי על פאסון התמוטטתי. לא הצלחתי לעמוד על הרגליים. הסרתי את הבאף, המיקרופון וביקשתי לסיים את דרכי במשחק כי זה חצה כל גבול אנושי. הצלקת הזאת נשארה בי עד היום. המילים שהוא בחר, הצעקות מול כולם.. עד היום צרובות בי (וחסכו ממכם המון). חשתי איום אמיתי. הרגשתי שאני לבד והבטחתי לעצמי דבר אחד. לא להיכנע, לא לקום וללכת. כדי להוות דוגמא לכל ילד / ילדה שירגישו מוחרמים שהפיתרון הוא לא לברוח".
עוד כתבה על סהר במענה לשאלת הגולשים בסטורי כי "אנחנו לא בקשר היום. הערכתי את סהר מאוד בתחילת הדרך ונתתי לו המון כבוד כאדם. ברמה האישית הוא פגע בי מאוד, הרבה מעבר למשחק עצמו וזה משהו שקשה לי לדלג עליו".