הופעה מרשימה של הזמרת הישראלית, עדן גולן, בחצי גמר האירוויזיון עם השיר "הוריקן" הביאה לה את הכרטיס לגמר שיחלול במוצ"ש הקרוב, ועליה משמעותית בהימורים לזכייתה בגמר. ראש הממשלה נתניהו: "את מתמודדת בהצלחה מול גל מכוער של אנטישמיות - ואת עומדת בזה ומייצגת את מדינת ישראל בכבוד ענק".
2 צפייה בגלריה
עדן גולן בסיום ההופעה
עדן גולן בסיום ההופעה
עדן גולן בסיום ההופעה
(צילום מסך: כאן)
למרות הופעתה המרשימה, ובדומה למה שקרה בחזרה הגנרלית, בסיום הביצוע נשמעו קריאות בוז מהדהדות מהקהל, ודגל פלסטין הונף על ידי אדם בקהל - שמיד הוצא מהאולם.
ישראל עלתה לגמר האירוויזיון לצד לטביה, אוסטריה, הולנד, נורבגיה, יוון, אסטוניה, שוויץ, גיאורגיה וארמניה. מחצי הגמר הראשון עלו סרביה, פורטוגל, סלובניה, אוקראינה, ליטא, פינלנד, קפריסין, קרואטיה, אירלנד ולוקסמבורג.

2 צפייה בגלריה
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
(צילום: אלון טלמור)

כשהיא יורדת בצרחות מהבמה אמרה גולן: "כןן, תודה רבה לכולם", חברי המשלחת חגגו איתה והיא אמרה בלייב אינסטגרם: "אני אוהבת את כולכם, או מיי גאד, זה היה משוגע", והחברים במשלחת אמרו לה: "זה היה מטורף".

קראו גם:

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם סרטון בו איחל לגולן הצלחה: "עדן, אני רוצה לאחל לך הצלחה. את יודעת מה? כבר הצלחת! כי את מתמודדת לא רק באירוויזיון בדרך גאה ודרך מאוד מרשימה, את מתמודדת בהצלחה מול גל מכוער של אנטישמיות - ואת עומדת בזה ומייצגת את מדינת ישראל בכבוד ענק. אז שאי ברכה, ותדעי לך שכשצועקים לך 'בוז', אנחנו צועקים לך 'הידד'".