אם חשקה נפשכם לטעום קצת מאחורי הקלעים של עולם הקולנוע, המועדון החדש 'דיפ פוקוס' שהקימה יובל רוטמן (24) מבת ים, הוא בדיוק עבורכם.
2 צפייה בגלריה
מתגעגעים לבית קולנוע?
מתגעגעים לבית קולנוע?
מתגעגעים לבית קולנוע?
(אילוסטרציה: shutterstock)
רוטמן, סטודנטית שנה רביעית ללימודי קולנוע ב'מנשר' סיפרה כי מאז שהיא זוכרת את עצמה היא אהבה את תחום הקולנוע: "התחום עניין אותי עוד מילדות ובכיתה ז' התחלתי ללמוד תיאטרון ולקחתי קורסי משחק. לאחר מכן, כשבגרתי הבנתי שמלבד המשחק מעניין אותי גם תסריטאות ובימוי והתחלתי ללמוד במכללת 'מנשר לאומנות', תואר בקולנוע".
קראו גם >>
במהלך לימודיה הכירה רוטמן שחקנים ובמאים מהשורה הראשונה אותם היא רתמה למען הקבוצה אותה היא מקימה בימים אלו בבת ים. "קבוצה לצעירים (ולא רק) אוהבי קולנוע, אנחנו ניפגש פעם בשבוע או פעם בשבועיים, נראה סרטים, נדבר עליהם, נכתוב ביחד ונפגוש אמנים אורחים מתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בארץ, כדי לקבל מהם עוד קצת מידע וסיפורים על מאחורי הקלעים של עולם הקולנוע", סיפרה רוטמן.
2 צפייה בגלריה
יובל רוטמן
יובל רוטמן
יובל רוטמן
(צילום: נועם זוננפלד)
איך בעצם עלה אצלך הרעיון למועדון?
"כשאני הייתי בתיכון לא היה כזה דבר בבת ים ובעיניי זה חבל ולכן, חשבתי לעצמי שזה יכול להיות מגניב, לתת לצעירים שמתעניינים בתחום הקולנוע טעימה".
המפגשים הם ללא עלות ויתקיימו במרכז הצעירים 'בתיה', רינת גבאי מנהלת המרכז הוסיפה: "אנחנו, במרכז הצעירים 'בתיה', שמחים לתת במה ליוזמות ולרעיונות של צעירים מעורבים ואכפתיים. בשנה האחרונה פונים אלינו לא מעט צעירים עם רצון להקים קהילות שונות שחולקות בסיס אידיאולוגי, תחום עניין או סטטוס משותף. אנחנו רואים בקהילות הצעירים כוח מניע לעשייה חברתית ושמחים לתמוך ולסייע להם".
למידע ופרטים נוספים – לחצו כאן.
לכל העדכונים – חדשות בת ים