תושב בת ים כבן 30 נעצר השבוע בחשד שגרם נזק לעשרות כלי רכב בעיר, זאת לאחר שמוקד 100 של המשטרה קלט דיווחים על אדם שגורם נזק לכלי רכב ברחבי העיר. בין היתר הגיעו דיווחים מהרחובות טבנקין וש"י עגנון.
1 צפייה בגלריה
מסוכן לציבור
מסוכן לציבור
מסוכן לציבור
(המחשה: ShutterStock)
קראו גם:
שוטרי מרחב איילון ערכו סריקות ובסיומן אותר החשוד בביתו, כשלצידו שני מקלות בייסבול שעל פי החשד שימשו אותו לביצוע המעשים. השוטרים עצרו אותו ובמהלך חקירתו קשר עצמו למעשים.
בהארכת המעצר התגלה כי זו אינה הפעם הראשונה שהחשוד הורס כלי רכב. בחודש דצמבר אשתקד האיש הואשם שגרם נזק לכ־20 מכוניות שונות בעיר. בנוסף, בשנת 2015 הוא הורשע באחזקת סמים ובתקיפת קשיש ונידון ל־11 חודשי מאסר, ובחודש יוני 2020 הואשם בהחזקת סכין.
להגנתו טען סניגורו כי מדובר באדם עם נסיבות חיים קשות, אשר בגיל צעיר עבר תאונת דרכים קשה שהותירה אותו עם 100 אחוזי נכות ומצבו הפיזי קשה, ועל כן ניתן להסתפק במעצר בית כאשר שותפיו לדירה יפקחו עליו.
גם החשוד ניסה לשכנע את בית המשפט וטען כי ביצע את המעשים כיוון שהיה במצוקה נפשית לאחר שגילה שחברתו בגדה בו, ושתה כמות גדולה של אלכוהול.
בסוף הדיון פסק שופט בית המשפט השלום בתל אביב כי קיים חשש שהאיש מסוכן לרכוש הציבור ולציבור עצמו, ועל כן קיבל את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו.