אחרי פרשת ההתעללות בכלב שהסעירה את העיר והמדינה כולה, הגישה השבוע חברת מועצת העיר קטי פאסצקי-מורג הצעה לסדר להקמת מרפאה וטרינרית עירונית. ההצעה תעלה בישיבת המועצה הקרובה.
ההצעה מגיעה בעקבות הסרטון הקשה של אלן רוס מוריסון, תושב בת ים (35), בו הוא נראה מתעלל בכלבו באכזריות לקולות השבר של הכלב. עשרות אנשים שראו את הסרטון, הגיעו לפתח ביתו, עד כי כוחות משטרה שהגיעו למקום בעקבות התלונות הרבות, התקשו לעצור את החשוד ונאלצו לבסוף לחלצו מהחלק האחורי של בניין מגוריו.
2 צפייה בגלריה
מוריסון והכלב שהוכה
מוריסון והכלב שהוכה
מוריסון והכלב שהוכה
(צילום: משרד החקלאות, מתוך הרשת החברתית)
קראו עוד:
"הקמת מרפאה וטרינרית עירונית היא הכרח בעיר שבה יש אלפי כלבים ברישיון ועוד אלפי בעלי חיים שחיים ברחוב", כתבה פיאסצקי-מורג. "חיות שנדרסות בלילות אינן מקבלות טיפול, בעלי כלבים וחתולים נוסעים לבית חולים הוטרינרי בבית דגן במקרה הצורך ולרוב משלמים הון תעופות על טיפול הכרחי ומציל חיים".
2 צפייה בגלריה
(פיאסצקי-מורג | צילום פרטי)
"הצעתי היא להקים מרפאה וטרינרית עירונית שתכלול חדר ניתוח, ויספק מענה לתושבים ולבעלי חיים בעיר. המרפאה תעסוק במתן שירותי רפואה לבעלי חיים נטושים בתחום הרשות, בעיקור וסירוס של חתולי רחוב, וכמו כן, תהווה כתובת לתושבים שבעלי החיים שלהם זקוקים לטיפול רפואי דחוף".
עוד הוסיפה חברת המועצה, כי "מעבר למניעה ואכיפה ומעבר להסברה החשובה בנושא, אנחנו כנבחרי ציבור חייבים להעביר מסר חד וברור עיריית בת ים שומרת על חייהם של בעלי החיים אשר חיים בתחומה".
מעיריית בת ים טרם נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות בת ים