על בן פלד (33) מבת ים עברו שנתיים לא פשוטות. אביו נפטר במפתיע, העסק לאימוני נינג'ה שהקים בהשקעה של מיליון שקל נסגר מבלי שפעל כלל, נולדו לו תאומות וכל זה בזמן שהוא מנהל את חדר הכושר הבת ימי שלו All in by Ben peled, וכמו כל עצמאי נאלץ להתמודד עם סגרי הקורונה. ובדיוק אז הוא החליט ללכת על מטרה חדשה.
3 צפייה בגלריה
בן פלד, מר ישראל הטבעי
בן פלד, מר ישראל הטבעי
בן פלד, מר ישראל הטבעי
(צילום: סמי טהרני)
קראו גם:
פלד, נשוי להגר ואב ל-3 (תאומות בנות שנה ובת בגיל 4) לא נתן לקשיים להפריע לו והחליט דווקא בשיאה של תקופה מאתגרת להגשים חלום ולהתחרות בתחרות "מר ישראל הטבעי", לפיתוח גוף באופן טבעי.
למה עכשיו?
"דווקא כל הלחץ הנפשי והמשבר עם אבא גרם לי להחליט שברגע שהקורונה קצת עוברת אני חייב לעשות משהו שיחזיר לי את הדרייב לאימונים כי לא היה לי חשק להתאמן, לכן החלטתי לקחת על עצמי עוד פרויקט ונשאבתי לזה".
3 צפייה בגלריה
בן פלד, עם האשה הגר
בן פלד, עם האשה הגר
בן פלד, עם האשה הגר
(צילום: סמי טהרני)
במשך 3 וחצי חודשים התכונן בעזרת המאמן קובי ירושלמי שבעצמו זכה בעבר במר ישראל. ההכנות הקפדניות כללו תפריט מדויק ומדוד לפי גרמים שנשקלו בכל ארוחה וכללו רק אורז, חזה עוף וירקות ירוקים לסרוגים.
במקביל, ביצע פלד אימוני אירובי וכוח שש פעמים בשבוע. "זה מהלך שדרש ממני לבצע המון ויתורים, לוותר על אלכוהול במועדונים, על חדר אוכל במלון ועל הרבה רגעים שאני מחליט להישאר עם המזון שלי והאימונים שלי בזמן שכולם מבלים. אשתי היקרה מאוד עזרה לי ולקחה על עצמה את כל עניין הטיפול בבנות ואני הייתי כל כולי במשקלים, אוכל ואימונים.
ספר קצת על התחרות.
"המשמעות של מר ישראל הטבעי היא שעוברים בדיקות פוליגרף ושתן שמוכיחות שלא לקחתי סטרואידים או חומרים אסורים שבונים גוף, רק מזון רגיל. זה כמובן יותר קשה, כי משחקים בפחמימות וחלבונים בכמויות גדולות, אתה מתבסס על הכוח הטבעי שלך ועל מאכלים טבעיים בלבד.
"אני מאמן 17 שנה, סייעתי לאנשים לרדת משקלים מאוד גדולים אבל לראשונה בחיי הרגשתי מה זה להרגיש כמוהם ולהיות בדיאטה. אחרי התחרות הלכתי להתפנק בגולדה עם 4 כדורי גלידה וברגע שסיימתי לקחתי גם קרפ עם כל התוספות, העובדים לא הפסיקו לצחוק. עכשיו אני ממש חווה בולמוסי אכילה, יש לי חסך גדול למלא".
3 צפייה בגלריה
בן פלד ובנותיו
בן פלד ובנותיו
בן פלד ובנותיו
(צילום: סמי טהרני)
פלד התחרה וזכה בתואר מר ישראל הטבעי 2021 בשתי תחרויות של שני איגודים שונים, איגוד WNBF ואיגוד NABBA. הוא היה אמור להשתתף בעוד תחרויות בארץ, אך החליט לוותר עליהן לטובת היערכות לתחרות מר עולם הטבעי בווגאס שתתקיים בחודש נובמבר. "אני מאוד מתרגש וכמובן מאמין בסיכויים שלי לנצח".
כל העדכונים -חדשות בת ים