דרמה ברמת הנשיא: בהתרגשות רבה, בנוכחות קהל רב ובהשתתפות ראש העירייה הנוכחי, צביקה ברוט, וראש העירייה הקודם, יוסי בכר, החלו כלי העבודה הכבדים בעבודתם - תוך זמן קצר נהרסו 9 בנייני שיכון ישנים במתחם השבטים נהרסו, ותהליך פינוי בינוי גדול יצא לדרך.
3 צפייה בגלריה
הורסים את מתחם השבטים
הורסים את מתחם השבטים
הורסים את מתחם השבטים
(צילום: עידן גרוס)
את הרס הבניינים הוותיקים ביצעה חברת 'אזורים', ובמקומם יוקם פרויקט MOMENT היוקרתי.
בחודשים האחרונים עזבו את הבניינים 144 משפחות שהתגוררו בהן עשרות שנים. בתמורה הן יקבלו דירה חדשה במתחם שיבנה וממוקם בין הרחובות ניסנבוים במערב, הקוממיות בדרום, קרן היסוד בצפון ומוהליבר ממזרח.
צפו ברגעי ההריסה הדרמטיים >>>
ואחרי שהכול נהרס, מה יבנו שם? במסגרת הפרויקט החדש ייבנו 714 דירות בארבעה מגדלים, בעלי 34-35 קומות. מחברת "אזורים" נמסר כי תמהיל הדירות בפרויקט הוא מגוון וכולל דירות של 3 עד 6 חדרים. כל דירה תכלול מרפסת, חניה ומחסן. השכונה החדשה תכלול פיתוח שטחים פתוחים, גני משחקים, גני ילדים ומרחב חוגים עירוני, והיא נמצאת בסמיכות לרובע העסקים המתחדש.
קראו גם:
המתחם החדש תוכנן על ידי משרד האדריכלים גיורא גור וייבנה כשטח מחולק לשניים כאשר בכל חלק יהיו שני מגדלים, וביניהם Roof garden פתוח, בגובה 6 קומות, המיועד לדיירים בלבד, כשטח משותף פתוח. חברת דניה סיבוס צפויה לבצע את העבודות והאכלוס צפוי בסוף שנת 2025, כולל המתחם המסחרי ושטחי התעסוקה.
3 צפייה בגלריה
פרויקט MOMENT
פרויקט MOMENT
פרויקט MOMENT. כך זה יראה בסוף התהליך
(הדמייה: 3Division)
טקס "ההרס" החגיגי התקיים אתמול (שני) בערב בנוכחות ראש עיריית בת ים בת-ים, צביקה ברוט, בעל השליטה ויו"ר הדירקטוריון של חברת אזורים, הרשי פרידמן ומנכ"ל אזורים, רון אבידן.
ברוט בירך על המהלך ואמר: "העיר בת ים נמצאת בתנופה של בנייה, פיתוח והתחדשות שלא הייתה כמותה. הפרויקט החדש, בקרבת הטיילת והים ובצמוד לתחנת הרכבת הקלה ישדרג משמעותית את האזור כולו".
3 צפייה בגלריה
ברוט, בכר ומובילי הההתחדשות בבת ים
ברוט, בכר ומובילי הההתחדשות בבת ים
ברוט, בכר ומובילי הההתחדשות בבת ים
(צילום: עידן גרוס)
גם ב"אזורים" בירכו בשמחה על התחלת פרויקט הבנייה, מנכ"ל 'אזורים', רון אבידן: "פרויקט MOMENT שצפוי לקום כאן הוא אחד הפרויקטים המובילים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית שהפך להיות חשוב ומשמעותי על רקע בעיית היצע הקרקעות למגורים והמחירים הגואים. לצד זה אנו רואים גם את טובת הדיירים ואת צורכיהם ולכן יצרנו מודלים שונים בהם מחד, אנו דואגים לשמור על האוכלוסייה המקומית ולייצר עבורה פתרונות יצירתיים, ומאידך, לתרום להתפתחות והתקדמות האזור כולו".
לעדכונים - חדשות בת ים