סמנכ״ל התפעול בעיריית בת ים, ולשעבר מנכ״ל העירייה, אפרים מזרחי, על רצונו לפרוש מהתפקיד. מזרחי החל את דרכו בעירייה כפקח, התקדם עד לצמרת והפך לאחת הדמויות המזוהות בעיר. הוא ימשיך בתפקידו עד תום המכרז והחפיפה של מחליפו.
2 צפייה בגלריה
(עיריית בת ים | צילום: קובי קואנקס)
מזרחי (65), מוותיקי העובדים בעירייה, החל את דרכו בעירייה כפקח באגף הפיקוח העירוני. עם השנים הוא התקדם בתפקידי ניהול שונים, עד שהגיע לתפקיד סמנכ״ל שפ״ע ותפעול. בשנת 2017 מונה למנכ״ל העירייה, ולאחר בחירתו של ראש העירייה החדש צביקה ברוט חזר לשמש סמנכ״ל  התפעול.
2 צפייה בגלריה
אפרים מזרחי
אפרים מזרחי
אפרים מזרחי
(צילום: דוברות עיריית בת ים)
מזרחי: ״עיריית בת ים הפכה עבורי לבית, לאחר שהעברתי בה את כל חיי המקצועיים. אני אוהב את העיר ואת עובדי העיריה המסורים, שעושים לילות כימים למען תושבי העיר וראויים לכל שבח על כך. אני מודה להנהלת העיר על שיתוף הפעולה ועל האמון שנתנו בי, ומבטיח לעמוד לצידם גם בעתיד לטובת העיר והתושבים הנפלאים שלנו״.
קראו גם:
צביקה ברוט שיבח את מזרחי ואמר כי, ״אפרים שימש למעלה מארבעה עשורים במגוון תפקידים ועשה זאת במקצועיות ומתוך אהבת העיר. אנו מוקירים לו תודה גדולה על שירותו למען הציבור, ואין ספק שהוא ימשיך לפעול לצידנו למען בת-ים גם בעתיד. הוא הפך לחלק ממשפחת עובדי העירייה, ולאחד הצירים הכי מרכזיים בה״.
מנכ״לית העירייה יודפת אפק ארזי: ״אפרים שירת את הציבור בעיר במשך שנים ארוכות ומגיע לו תודה על כך. אנו מעריכים גם את כוונתו להמשיך ולהעמיד את שירותיו לטובת העיר גם בהמשך עד לתחילת עבודתו של מחליפו״.
לעדכונים - חדשות בת ים