ביקשה להיפרד והותקפה: צעיר מבת ים שניהל מערכת יחסים עם אם חד־הורית, נאשם כי היכה אותה. כשביקשה להיפרד איים עליה כי יחשוף שהם מנהלים יחסים מאז שהיה קטין.
1 צפייה בגלריה
"אני לא מסוגלת לעבוד סמוך אליו ולו רגע אחד", כתבה העובדת
"אני לא מסוגלת לעבוד סמוך אליו ולו רגע אחד", כתבה העובדת
תקף ואיים
(צילום אילוסטרצציה: ShutterStock)
הנאשם, כיום בן 21, ניהל מערכת יחסים רומנטית עם אישה מבוגרת ממנו ולה שני ילדים קטנים. בכתב האישום נגדו נטען כי הוא מירר את חייה, וגם כשניסתה להיפרד ממנו הוא המשיך להגיע לביתה, להכות אותה ולאיים עליה.
קראו גם:
על פי כתב האישום שהוגש נגדו לבית משפט השלום ברחובות, לפני מספר חודשים התפתח בין השניים ויכוח והנאשם היכה את האישה, דחף אותה והשליך עליה חפצים. היא נפלה על הרצפה וכשקמה, מיהרה להימלט לחדר של ילדיה.
כמה ימים לאחר מכן שוב פרץ ויכוח ביניהם, והצעיר דחף את האישה על המיטה וניסה לחנוק אותה בשתי ידיו.
בתחילת החודש התרחש אירוע חמור נוסף. הצעיר התקלח בביתה של האישה, ראה זוג תחתונים שחשד ששייכים לגבר אחר והחל להכות אותה עימם. הוא נעל את הדלת על מנת שלא תימלט, זרק אותה על המיטה, אחז בה בחוזקה והיכה אותה.
היא הצליחה להימלט מהחדר כשהיא פצועה ומדממת וניסתה לישון על הספה בסלון, אך זה לא סיפק אותו. הנאשם הגיע לסלון, סטר לה מספר פעמים, ירק עליה, צבט אותה בחזה וניסה לחנוק אותה עם כרית. לאחר שסיים לתקוף אותה הלך לישון בחדר השינה כאילו דבר לא אירע.
בשלב זה ניסתה האישה ככל הנראה לסיים את היחסים עימו, ולמחרת, כאשר הוא הגיע לביתה היא ביקשה ממנו לעזוב. הנאשם לא קיבל את הפרידה ברוח טובה, הוא סטר לה והחל לחפש בביתה את הטלפון הנייד שלה, כנראה במטרה לבחון את תוכנו.
כשהאישה איימה עליו שתתקשר למשטרה, הוא משך בשיערה ואיים לספר כי הם מנהלים רומן מאז שהיה בן 17. האישה לא נרתעה והזעיקה את המשטרה, ובתגובה הנאשם איים עליה.
הוא נאשם במספר עבירות של איומים, תקיפה סתם, מעשה מגונה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.
לעדכונים - חדשות בת ים