עובד עיריית בת ים נעצר בחשד שניצל קשיש סיעודי שאובחן כדמנטי, וגרם לו לחתום על צוואה שבה הוא מוריש לו את כל רכושו. בחקירה התברר כי מאות אלפי שקלים נוספים מחשבונו של הקשיש הועברו לידיו.
1 צפייה בגלריה
"הוריש" לו את הכל
"הוריש" לו את הכל
"הוריש" לו את הכל
( אילוסטרציה: שאטרסטוק)
קראו גם:
חודש לאחר שקשיש סיעודי אובחן כדמנטי וירוד קוגניטיבית, הוא "חתם" על צוואה בה הוא מוריש את רכושו לעובד עיריית בת ים, תושב העיר בן 35. מחקירת המשטרה עוד התברר כי במהלך מספר חודשים, משך האיש מחשבונו של הקשיש מאות אלפי שקלים שהועברו אליו, ומשם לחשבונות בנק אחרים.
יחד איתו נעצר גם שותפו לדירה, תושב בת ים בן 45, בחשד כי סייע לו בהונאה.
חקירת המשטרה החלה לאחר שנציג הבנק בו מתנהלים חשבונות הקשיש, פנה למשטרה וסיפר כי הוא חושד שהקשיש נעקץ.
"היה ניסיון של העצור להירשם כמיופה כוח בחשבונות של הקשיש לאחר שמונה לו אפוטרופוס", סיפר נציג המשטרה בדיון בבית המשפט. עוד נטען כי, "הקשיש גם טען בפני נציג הבנק כי מפחד מהעצור ואינו רוצה שיהיה מיופה כוח בחשבונו. בנוסף, חודש לאחר שאובן כדמנטי, ישנה צוואה בה הוא מוריש את רכושו לעובד העירייה".
עם זאת, שני החברים העצורים טוענים שמאות אלפי השקלים שהועברו אליהם מחשבונו של הקשיש, הוצאו מרצונו החופשי ובהסכמתו, והכחישו כל חשד של עושק.
עובד העירייה הוסיף וטען כי הוא מטפל סיעודית בקשיש כבר למעלה מעשר שנים, וכי בחלק מהמסמכים הרפואיים הקשיש רושם אותו כבנו.
בית המשפט בתל אביב קבע היום (שני) כי לאחר שהוברר לעצורים כי בכוונת המשטרה לבחון הגשת כתב אישום נגדם, קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה מצדם, ומעצרם הוארך בחמישה ימים.
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות בת ים